Αγαπητοί φίλοι,

Το σύστημα μου έχει 10 μέρες να ενημερωθεί. Όταν ζητώ ενημέρωση χειροκίνητα
(όχι αυτόματα) αφού προσπαθήσει να ελέγξει για νέα πακέτα, μου βγαίνει το πιο
κάτω μήνυμα:
«Αποτυχία λήψης πληροφοριών αποθετηρίου.
Ελέγξτε τη σύνδεση σας με το διαδίκτυο».

Φυσικά η σύνδεση μου λειτουργεί. Άλλωστε μέσω αυτής στέλνω αυτό το μήνυμα. Πιο
κάτω στο παράθυρο έχει την επιλογή «πληροφορίες». Όταν πατήσω το βελάκι και
ανοίξει υπάρχει το πιο κάτω κείμενο:
«W:Failed to fetch
http://linux.dropbox.com/ubuntu/dists/natty/main/binary-amd64/Packages
 404  Not Found

, E:Some index files failed to
download. They have been ignored, or old ones used instead.»
Δοκίμασα να πάω στις πηγές πληροφόρησης, όπου στην καρτέλα «Λογισμικό Ubuntu»
ήταν όλα επιλεγμένα πλην του «πηγαίου κώδικα». Δοκίμασα να κάνω ενημέρωση
ενεργοποιώντας τον και αυτόν αλλά τίποτα. Έτσι τον αποεπέλεξα για να φέρω το
σύστημα μου όπως ήταν.
Λογικά πρέπει να υπάρχει κάποιο πρόβλημα στα αποθετήρια του Ubuntu. Παρακαλώ
όπως μου το επιβεβαιώσετε, ή μου δώσετε ιδέες για το πως διορθώνω το σύστημα
μου.
Φιλικά
Κώστας Οικονόμου