--- Στις Σάβ., 28/05/11, ο/η Νίκος Αλμπανόπουλος <niko...@freemail.gr> έγραψε:

Από: Νίκος Αλμπανόπουλος <niko...@freemail.gr>
Θέμα: Re: Πρόβλημα ενημέρωσης Ubuntu 11.04 64bit
Προς: ubuntu-gr@lists.ubuntu.com
Ημερομηνία: Σάββατο, 28 Μάιος 2011, 11:31

Moυ είχε τύχει και εμένα αυτό, ακριβώς με το repo του dropbox. Βγάζοντάς το
έλυσα το πρόβλημα. Το παράξενο όμως είναι ότι δεν σου βρήκε νέες ενημερώσεις
για 11η μέρα αν κατάλαβα καλά. Αλλά είναι παράξενο μόνο αν έχεις 11.04 που την
τελευταία εβδομάδα είχε πολλές ενημερώσεις (ανάμεσά τους πχ. firefox). Αν έχεις
παλιότερη έκδοση μπορεί και να είσαι οκ.

Φίλε Νίκο,

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Για να είμαι ειλικρινής, νομίζω πριν 3 περίπου
μέρες είχε κάνει ενημέρωση του Firefox (μου είχε ζητήσει επανεκκίνηση του
προγράμματος για εφαρμογή των ενημερώσεων). Αυτό ήτανε στην περίοδο που το όλο
σύστημα δεν ενημερωνόταν. Πιθανό ο Firefox να έχει άλλα «κανάλια» ενημέρωσης,
διαφορετικά από αυτά του Ubuntu.

Φιλικά

Κώστας Οικονόμου