Καλημέρα,

σήμερα το πρώι έκανα μια αναζήτηση για νέα πακέτα κτλπ, μου βρήκε 58ΜΒ περίπου
αναβαθμίσεις αν θυμάμαι καλά, χαζομάρα μου που δεν κοίταξα τι ακριβώς
αναβαθμίσεις είναι...και πάτησα update all.
τελειώνει, μου ζητάει επαννεκίνηση...την κάνω...και δεν έχει ανοίξει απο τότε
εδώ και μία ώρα και 40λεπτά περίπου....έχει μείνει εκεί στο startup logo,ubuntu
και τελιτσες κάτω να αναβοσβήνουν κτλπ..
δεν έχει κολήσει όμως απότι φένεται γιατί οι τελίτσες αναβοσβήνουν και το
λαμπάκι και ο ήχος του σκληρού δουλεύουν σαν τρελά...
τι αναβαθμίσεις ήταν αυτές όμως και τόση ώρα configuration?? :S