From: mano...@kapcom.gr
Date: Mon, 4 Jul 2011 13:37:21 +0300
Subject: Re: updates problem?!
To: alexander_...@hotmail.com
CC: ubuntu-gr@lists.ubuntu.com

Νομίζω με ESC μπορείς να δεις τα μηνύματα του linux απο πίσω και να μας πεις σε
πιο έχει κολλήσει.
Με CTRL+F1 μπορείς να έχεις πρόσβαση στο κέλυφος και αφού κάνεις login να
εκτελέσεις την εντολή "sudo reboot" (χωρίς εισαγωγικά) έτσι ώστε να κάνει
επανεκκίνηση.

Αν πάλι ξανακολλήσει μετά την επανεκκίνηση τότε ξανακάνε επανεκκίνηση με τον
ίδιο τρόπο και κρατώντας το SHIFT καθως ξεκινάει ο υπολογιστής θα σου
εμφανιστεί το μενού του grub boot loader. Από εκεί επέλεξε μια παλιότερη έκδοση
του πυρήνα linux.