________________________________
Απο: Σπύρος Γεωργαράς <s...@hellug.gr>
Προς: Kostas Oikonomou <kikono...@yahoo.gr>
Στάλθηκε: 8:11 μ.μ. Τρίτη, 18 Οκτωβρίου 2011
Θεμα: Re: Σχετ: Pdfshuffler αποτυχία σε κάποιες περιπτώσεις

Στις 18/10/2011 06:11 μμ, ο/η Kostas Oikonomou έγραψε:
> [...]
>  > Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
>  >
>  > Φιλικά
>  >
>  > Κώστας Οικονόμου
>  > -------------- next part --------------
>  > An HTML attachment was scrubbed...
>  >
>

> Καλό σου μεσημέρι Κώστα
>
> Αν θες μπορείς να μου στείλεις τα αρχεία σου να δω τι παίζει
>
> --
> Φιλικά
> Σπύρος
>

> Σπύρο,
>
> Σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σου.

Δεν τρέχει τίποτα. Αν δεν βοηθάμε ο ένας τον άλλον, δεν κάνουμε τίποτα

> Επισυνάπτω στο μήνυμα αυτό τα δυο
> αρχεία. Η προσπάθεια μου ήταν να έχω το «EJE2010AorticDiseases» πρώτο, και
> μετά το άλλο αρχείο.

Έτοιμο το αρχείο

Το πρόβλημα ήταν με το πρώτο αρχείο. Δεν ξέρω για ποιο λόγο ούτε το pdftk ούτε
το pdfshuffler το άνοιγαν. Τελικά κατάφερα να τα ενώσω με το pdfjoin

Το «pdftk» δεν το ξέρω. Δεν φαίνεται να είναι καλύτερο
> από το pdfshuffler, γιατί στο τελευταίο μπορείς να αλλάξεις και τη σειρά των
> σελίδων, να παρεμβάλεις στο ενδιάμεσο κάποιου αρχείου κάποιες σελίδες από
> κάποιο άλλο αρχείο, κλπ. Έτσι το pdfshuffler έχει πολλά πλεονεκτήματα που δεν
> μπορείς εύκολα να τα έχεις από τη γραμμή εντολών.

Όπως τα λες είναι, αλλά επειδή συμβαίνουν και τέτοια, καλό είναι να έχουμε
εναλλακτικές (για να κάνουμε τη δουλειά μας, αφού αυτό είναι που μετράει στο
τέλος)

> Φιλικά
>
> Κώστας Οικονόμου

> Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
> ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

Φιλικά
Σπύρος

Σπύρο,

Σε ευχαριστώ πολύ για το αρχείο. Τελικά τον ακριβή λόγο που το pdfshuffler δεν
δούλεψε σωστά δεν τον ξέρουμε, απ' ότι κατάλαβα. Το μήνυμα από αυτή την ιστορία
είναι ότι δοκιμάζουμε και άλλα προγράμματα που κάνουν την ίδια δουλειά.

Ήταν ένα χρήσιμο μάθημα.