Αγαπητοί φίλοι,

Θα 'θελα την άποψη σας για το pdfshuffler. Σε κάποιες περιπτώσεις, ενώ μου
ανοίγει τα pdf αρχεία που θέλω, και κάνει ότι συνενώσεις αρχείων θέλω, αρνείται
να κάνει εξαγωγή του νέου (συνενωμένου) αρχείου σαν ένα καινούργιο αρχείο. Το
θέμα το είδα πριν από κανένα μήνα. Τότε άφησα το θέμα να περάσει έτσι, χωρίς να
κάνω κάτι. Σήμερα προσπαθώ να ενώσω δυο αρχεία pdf σε ένα και αρνείται να κάνει
εξαγωγή του νέου αρχείου. Συγκεκριμένα ανοίγει ο διάλογος για το όνομα και τη
θέση που θέλω να σώσω το καινούργιο αρχείο, και αφού δώσω το όνομα και τη
 θέση αυτού, όταν πατάω το «εντάξει» παραμένει το παράθυρο ανοικτό επ'
αόριστο...

Δοκίμασα την ίδια διαδικασία και σαν διαχειριστής (μέσα από το τερματικό έδωσα
«sudo pdfshuffler» για να ανοίξει το πρόγραμμα) με τα ίδια πάλι αποτελέσματα.
Αν θέλετε μπορώ να ανεβάσω τα δυο αρχεία και στη λίστα (δεν πρόκειται για
προσωπικά αρχεία).

Υπάρχει κάποια «ιδιομορφία» σε αυτά που προσπαθώ να ενώσω, και αν ναι, τότε
ποια είναι αυτή που εμποδίζει το pdfshuffler να τελειώσει τη δουλειά του;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Φιλικά

Κώστας Οικονόμου