Πολύ ωραίο!

Οι εικόνες μόνο είναι μεγάλες στο πλάτος και ξεχειλίζουν από την
κεντρική στήλη όταν βλέπεις το άρθρο από την κεντρική σελίδα (3στηλο).
Ένα πλάτος ~650px θα ήταν κατάλληλο και για προβολή στην 3στηλη
αρχική. Αν δεν έχεις χρόνο να το κοιτάξεις τώρα Σίμο, θα προσπαθήσω να
το μαζέψω αύριο το πρωί.

2011/11/13 Simos Xenitellis <simos.li...@googlemail.com>:

> Ο Γιώργος έγραψε το κείμενο και το έβαλα στο http://www.ubuntu-gr.org/
> Πείτε μου αν κάτι θα μπορούσε να γίνει καλύτερο στο άρθρο.
>
> Σίμος

Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.
Hellenic Open University
and Research Academic Computer Technology Institute

Ubuntu-gr LoCo team member