Οι εικόνες είναι μια χαρά. (Chrome) Και η καταχώρηση μια χαρά.
Ευχαριστώ πολύ!

Το επόμενο που θέλω να προσθέσω/εγκαταστήσω είναι αυτή η
οθόνη<http://www.pixelqi.com/products>. Είτε
η έγχρωμη είτε η ασπρόμαυρη στις 10.1". Αυτή, όταν είναι σε reflective
mode, επειδή χρησιμοποιεί τεχνολογίες πιο δυνατές από είτε την απλή e ink
(όχι e paper, είναι άλλη τεχνολογία) -βλέπε παλιό Kindle- είτε την
προχωρημένη e ink -βλέπε καινούρια Kindle- η απεικόνισή της είναι καλύτερη
και κυρίως responsive κανονικά όπως στις άλλες οθόνες. Όμως, το reflective
mode, πρώτον κλείνει τον οπίσθιο φωτισμό ανεβάζοντας έτσι την αυτονομία σε
10 ώρες ή και παραπάνω, (στο συγκεκριμένο ac100 πάντα), και δεύτερον το
μηχανάκι είναι χρησιμοποιήσιμο κάτω από οποιονδήποτε φωτισμό ακόμη και κάτω
από τον ήλιο...

Τώρα, όμως, το Ubuntu, θα μπορέσει να ανταποκριθεί καλύτερα από τα Windows
σε αυτό γιατί οι ρυθμίσεις της οθόνης του πιθανόν μέσα από κάποιο απλό
batch να γίνονται καλύτερες ειδικά για τον reflective mode και όχι απλά με
μεγαλύτερο κοντράστ όπως τα windows.

Εκτός των άνω, η PixelQI είναι μια εταιρία φτιαγμένη από στελέχη (την Mary
Lou κυρίως) του OneLaptopPerChild του Νεγρεπόντη. Το Ubuntu, σε συνδυασμό
με ένα τέτοιο φτηνό μηχανάκι με reflective, γίνεται ένας οδηγός για φτηνή
κατασκευή κυρίως για τα σχολεία με ολοκληρωμένες δυνατότητες συνολικής
χρήσης Ubuntu και βέβαια e book.

Μόλις καταφέρω κάτι, θα ενημερώσω. :)