2011/12/3 Fotis Tsamis <ftsa...@gmail.com>

> Είχα γράψει ένα script με στόχο να κατεβάσω όλα τα ΦΕΚ για έναν φίλο του
> επαγγέλματος που μου τα ζήτησε. Μετά βέβαια κατάλαβα πως δεν είχε νόημα
> να το κάνω αυτό αφού έτσι κι αλλιώς μπορούσε να πάει να βρει αυτό που
> θέλει online.
>
> Το script όμως έμεινε. Δεν είναι ό,τι καλύτερο προγραμματιστικά (άθλιο
> είναι βασικά... ήμουν μικρός και άμαθος τότε :p), αλλά δουλεύει... οπότε
> ίσως σε βοηθήσει!
>
> http://pastebin.com/9shZ6kjS
>
> Usage example:
> Αν καλέσεις submitData(br, g, 1, 1) , θα σου κατεβάσει τον αριθμό ΦΕΚ 1
> [...]
Κάτι που θα μπορούσες να κάνεις είναι να το προσθέσεις στο
https://github.com/organizations/ubuntu-gr/ με πρόσβαση στην ομάδα
Pythonistas
(αν κάποιος θέλει να μπει στην ομάδα Ubuntu-gr στο Github ας το αναφέρει).
Έτσι, πιθανές αλλαγές, κτλ μπορούν να γίνουν εκεί.

Κάτι που δεν καταλαβαίνω με μια επίσκεψη στο et.gr είναι τι ΦΕΚ είναι νέα
από την προηγούμενη επίσκεψη.
Δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να υλοποιηθεί από το πρόγραμμα εντολών, ή αν
υπάρχει κάποια τρίτη υπηρεσία (π.χ. rss feed) από όπου μπορούν να εξαχθούν
οι πληροφορίες αυτές.

Ένα άλλο ζήτημα είναι ότι παλαιότερα έγγραφα PDF ήταν κωδικοποιημένα
(encoded) με iso-8859-7, που σημαίνει ότι η αναζήτηση κειμένου σε Linux δε
λειτουργεί. Υπάρχει ανάγκη για πρόσβαση σε αυτά τα ΦΕΚ;
Αν υπάρχει ανάγκη, τότε υπάρχει τρόπος για μετατροπή σε utf-8;
Υπάρχει λογισμικό όπου προσθέτουμε τα PDF μας σε μια βιβλιοθήκη και το
λογισμικό επιτρέπει την αναζήτηση σε όλα τα PDF.

Σίμος