2011/12/3 stavros daliakopoulos <stavros.daliakopou...@gmail.com>:
> υπάρχει κάτι σαν "κόφτης" στο et.gr δηλαδή αν κάποιος μπορεί να
> επιβεβαιώσει, κάνοντας simulation.
> Κατεβάζοντας ένα ΦΕΚ με ταχύτητα PSTN που έχει μέγεθος 10 Megabyte ας
> πούμε, δεν θα το καταφέρει γιατί διακόπτεται η λήψη. Αυτό είναι και το
> πρόβλημα που αντιμετωπίζω συχνά, για αυτό ζήτησα direct link και μεταφορά
> απευθείας σε google docs.

αυτό είναι σοβαρό. Έχεις το χρόνο να το αναφέρεις στο εθνικό
τυπογραφείο? βλέπω 2 email στην σελίδα τους:
  # Για γενικές πληροφορίες ή αποστολή εγγράφων :   webmaster...@et.gr
  # Για την λειτουργία της ιστοσελίδας:   helpdesk...@et.gr
Αν δεν προλαβαίνεις ενημέρωσε μας.

Σιγά σιγά αρχίζει να επικρατεί στην Ελληνική νομοθεσία η (πολύ σωστή)
λογική  ότι οι νόμοι πρέπει να είναι όσο πιο προσβάσιμοι γίνεται (βλ.
π.χ.
http://www.et.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=189%3Anew1&catid=60&lang=el
)

> Το mass download είναι κάτι που δεν με ενδιαφέρει.

καλό θα ήταν βέβαια αλλά δεν είναι και προτεραιότητα και σίγουρα το ΕΤ
δεν έχει άπειρα resources

> Όσον αφορά την αναζήτηση μέσω κειμένου, αυτό πράγματι είναι δυνατό στα
> νεότερα τεύχη (τελευταία δεκαετία).

είναι όντως κρίμα που δεν λειτουργεί σε παλαιότερους νόμους γιατί
δυστυχώς οι νόμοι κυκλοφορούν με την λογική των patches οπότε αν δεν
έχεις τον παλιό αρχικό νόμο το φρέσκο patch δεν σου λέει παρά μέρος
της αλήθειας

> Αυτό που χρειάζεται κυρίως όμως είναι
> ομάδες εργασίας σε κάθε υπουργείο που να ασχολούνται με την κωδικοποίηση
> της νομοθεσίας και δημιουργία ευρετηρίων για κάθε θέμα/αντικείμενο.

μακάρι να αρχίζανε με τον να έχουν εκτός από τους νόμους στη χύμα
μορφή που δημοσιεύονται (δηλαδή ως ο αρχικός νόμος συν τα patches) το
τελικό ισχύον κείμενο για κάθε νόμο (νομίζω στην νομοθετική ορολογία
αυτό λέγεται "κωδικοποίηση" των νόμων αλλά μπορεί να κάνω λαθος).
Προσωπικά μου φαίνεται γελοίο πως είτε α) η βουλή δεν έχει τα τελικά
κείμενα των νόμων (με όλα τα patches applied) είτε β) τα έχει αλλά δεν
τα δημοσιεύει. Αν ισχύει το πρώτο είναι να αναρωτιέται κανείς πως
γνωρίζουν τι ισχύει σε κάθε νομοθετικό πεδίο με το οποίο ασχολούνται
(αν και φοβάμαι ότι απλά αγοράζουν από κάποια ιδιωτική εταιρεία του
κουμπάρου του τάδε βουλευτή την νομοθεσία κωδικοποιημένη που είναι εξ
ίσου γελοίο αλλά πολύ πιθανό)