(Προωθώ το γράμμα στη λίστα ubuntu-gr· Στρατή το έστειλες κατά λάθος στη
διεύθυνση του διαχειριστή της λίστας.
γραφτείς).

---------- Forwarded message ----------
From: Stratis Pavlis
Date: 2011/12/6
Subject: Προβληματα στο γραφικο περιβαλλον στην 11.10
To: ubuntu-gr-owner

Πριν λιγες μερες εγκατεστησα την ubuntu 11.10.  Το έκανα γιατι υπεθεσα οτι
θα εχω τιςπιο ενημερωμενες εκδοσεις των προγραμματων που χρησιμοποιω στην
10.04 που ειχα μεχρι τωρα. Το περιβαλλον unity  με δυσκολεψε και τελικα
εβαλα το gnome classic το οποιο ειναι πολυ κοντα σε αυτο που ειχα μεχρι
τωρα. Προσπαθωντας να το φερω στα μετρα μου, ειδα με λυπη οτι δεν βρισκω
μερικες ευλκολιες που ειχα.

1. Οι επιλογές στα χρωματα  και τη γενικοτερη μορφη των παραθυρων, δεν
ειχαν εκεινες τις απλες επιλογες που προτιμουσα στην 10.04. Τελικα επελεξα
μεσω advanced settings: theme atlanta, GTK+theme raleigh, icon theme
humanity-dark. Το αποτελεσμα ειναι αρκετα καλο αλλα οχι απολυτα
ικανοποιητηκο.

2. Το εικονιδιο της γλωσσας του πληκτρολογίου δεν δειχνει τη γλωσσα παρα
μονο αν κανεις κλικ πανω του. Ματαια προσπαθω (νομιζω), να το κανω να
φαινεται συνεχως ετσι ωστε μετα να αντικαταστησω τα gr, us  με τα εικονίδια
σημαιων των κρατων, που ειχα μεχρι τωρα.

3. Τα ταλαντευόμενα παραθυρα που υπηρχαν στο gnome 10.04. δεν μπορω να τα
εγκαταστησω με τιποτα. Μετα απο συμβουλες στο chat εγκατεστησα το Compiz
και το CompizConfig. Το πρωτο δεν καταφερα να δω πως λειτουργει. Το δευτερο
καταφερα να το ανοιξω μετα απο συμβουλη μεσω τερματικου μονο, δινοντας
εντολη ccsm. Ομως δεν μπορεσα να βαλω σε λειτουργια κανενα απο τα εφε που
εχει και φυσικα ουτε και τα ταλαντευομενα παραθυρα.

Δεν ξερω ποια μπορει να ειναι η λυση. Ισως φταιει οτι αλλαξα το περιβαλλον
απο unity σε gnome. Ομως αυτο μου ειναι πιο οικειο και ευχρηστο. Οι γνωσεις
μου στο linux ειναι οι βασικες. Γι'αυτο αν υπαρχει λυση αυτη να είναι
αναλυτικη και παρακαλω στα ελληνικα (οχι παραπομπη σε ξενογλωσσα site αν
γινεται).

ευχαριστω, Στρατης

--
A. Because it breaks the logical sequence of discussion
Q. Why is top posting bad?