Γεια σε όλους. Είναι η πρώτη φορά που γράφω προς τους χρήστες του Ubuntu γι'
αυτό συγχωρέστε τυχόν λάθη.
Συγχαρητήρια για την πολλή και καλή δουλειά που έχετε κάνει στο ελεύθερο
λογισμικό. Χρησιμοποιώ εδώ και 2 χρόνια τα Linux περιστασιακά και έχω να
επισημάνω ότι η προηγούμενες εκδόσεις του Ubuntu ήταν πιο εύχρηστες για χρήστες
των Windows.
Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με ένα νέο laptop που αγόρασα και θα ήθελα τη βοήθειά
σας. Έχω είδη ασχοληθεί πολύ με τη λύση του (έψαξα σε forums και στο help του
Ubuntu) αλλά δεν τα κατάφερα γι' αυτό απευθύνομαι σε εσάς.
To computer "βγάζει" ήχο από την έξοδο ακουστικών αλλά όχι από τα ηχεία. Οι
ενδείξεις είναι οι εξής:
1. Intel corp. 5 series/3400 HD audio (rev 04)
2. Nvidia corp. HD audio controller (rev a1)
Γιατί το Ubuntu "βλέπει" 2 κάρτες; Είναι φυσιολογικό;
Αν φταίνε οι οδηγοί υπάρχει απλός τρόπος να αλλάξω τους οδηγούς σε κάτι
παλαιότερο και απλούστερο που ίσως να δουλεύει;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθειά σας.
Άγης