Καλημέρα σε όλους!
Προκειμένου να έχω ελληνικά στην κονσόλα δημιούργησα ένα script με όνομα local.autostart στο φάκελο /etc/init.d, το έκανα εκτελέσιμο και στη συνέχεια έτρεξα την εντολή sudo update-rc.d local.autostart defaults 80. Έτσι τώρα στην κονσόλα έχω ελληνικά, αλλά όχι στο μενού που εμφανίζεται όταν από το μενού του grub επιλέγω τη 2η επιλογή που σχετίζεται με εργασίες επιδιόρθωσης του συστήματος.
Γνωρίζει κανείς τι πρέπει να κάνω ώστε να διορθώσω και αυτό το πρόβλημα;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!