2011/12/8 Nick Demou <nde...@gmail.com>

> Η πηγή μου για όσα έχω αναφέρει περί απαγόρευσης αναπαραγωγής των
> νόμων με σκοπό το κέρδος είναι ο Ν.3469/2006 ο οποίος αναφέρει <<
> Απαγορεύεται η αναπαραγωγή και η διάθεση, με οποιονδήποτε τεχνικό ή
> ηλεκτρονικό τρόπο, των Φ.Ε.Κ. από οποιονδήποτε τρίτο με σκοπό το
> κέρδος.>>
>
> _ΟΜΩΣ_ δεν είχα υπόψη μου τον Ν.3861 που αναφέρεις και δεν ξέρω αν
> αναιρεί τον περιορισμό του Ν3469. Θα το δω. Ούτε και ξέρω αν μετά τον
> Ν3861 έχει δημοσιευτεί κάποιος νεότερος νόμος που επαναφέρει ή
> γενικεύει τον περιορισμό... :-) ... και κάπου εδώ έχουμε ένα πολύ
> [...]

Το φυσιολογικό είναι να μην υπάρχει περιορισμός στη χρήση των PDF.
Οπότε είναι στο χέρι μας να βρούμε την έγκυρη απάντηση. Ελπίζω να το
αναλάβει κάποιος.

Πιστεύω ότι η «κωδικοποιημένη νομοθεσία» από το ίδιο το et.gr είναι κάτι
που λείπει
διότι είναι κάτι πολύ δύσκολο να υλοποιηθεί και να διατεθεί σε μορφή
χρήσιμη από τον καθένα.
Η απουσία μιας «κωδικοποιημένης νομοθεσίας» επιτρέπει να προσπαθήσουμε να
βρούμε
εμείς μια λύση.
1. Έχουμε τοπικά όλα τα ΦΕΚ σε μορφή PDF.
2. Έχουμε επιλύσει το ζήτημα με την κωδικοποίηση (encoding) iso-8859-7 με
τα παλιά PDF.
3. Υπάρχει λογισμικό όπου επιτρέπει την ευρετηρίαση (indexing) των PDF
οπότε θα μπορούσε
(με κάποιο κόπο) να βγει (σχεδόν αυτόματα) μια λίστα με τις εξαρτήσεις των
νόμων.
Αν κάποιος θέλει να προσπαθήσει, μπορούμε να συζητήσουμε τυχόν τεχνολογικές
λύσεις
για τα παραπάνω ζητήματα.

Σίμος