________________________________
 Απο: Aghis <th_a...@yahoo.gr>
Προς: Simos Xenitellis <simos.li...@googlemail.com>
Κοιν.: Ubuntu-gr <Ubuntu-gr@lists.ubuntu.com>
Στάλθηκε: 12:12 π.μ. Παρασκευή, 9 Δεκεμβρίου 2011
Θεμα: Σχετ: Σχετ: Σχετ: πρόβλημα με κάρτα ήχου

Δυστυχώς δεν άλλαξε τίποτα. Δοκίμασα όλους τους πιθανούς συνδυασμούς.

________________________________
Απο: Simos Xenitellis <simos.li...@googlemail.com>
Προς: Aghis <th_a...@yahoo.gr>
Κοιν.: Ubuntu-gr <Ubuntu-gr@lists.ubuntu.com>
Στάλθηκε: 11:26 μ.μ. Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου 2011
Θεμα: Re: Σχετ: Σχετ: πρόβλημα με κάρτα ήχου

2011/12/8 Aghis <th_a...@yahoo.gr>

Τα στοιχεία που μου βγάζει είναι αυτά:
http://www.alsa-project.org/db/?f=54d5c3f988d3aaec51d13b87adb0d80d8ff5800f
>Εγώ λόγω ελάχιστων γνώσεων στο συγκεκριμένο θέμα δεν καταλαβαίνω τι πρέπει να
>κάνω για να λυθεί το προβλημά μου. Κάθε βοήθεια δεκτή.

(αν τα παρακάτω είναι περίπλοκα, πήγαινε στο 7)

Αυτή η σελίδα
http://www.alsa-project.org/db/?f=54d5c3f988d3aaec51d13b87adb0d80d8ff5800f έχει
αρκετές πληροφορίες, και γενικά αρκεί να δωθεί προσοχή σε μερικά σημείο μόνο.
1. Βλέπω στην αρχή την έκδοση του Ubuntu που έχεις. Έχεις 11.10, την πιο
πρόσφατη, οπότε όλα καλά.
2. Στους Sound servers αναφέρει ότι λειτουργεί μόνο το PulseAudio, οπότε και
εδώ καλά (δεν έχουμε δύο να λειτουργούν ταυτόχρονα).
3. Στο Loaded ALSA modulesαναφέρει δύο φορές το snd_hda_intel. Όλοι οι
υπολογιστές από το 2004-2005 και νεότεροι χρησιμοποιούν κάρτες ήχου που
ακολουθούν ένα πρότυπο της Intel. Ο οδηγός του πυρήνα του Linux ονομάζεται
snd_hda_intel, οπότε είναι φορτωμένος. Είναι δύο φορές λόγω του ότι πρόκειται
για δύο κάρτες ήχου.
4. Στο PCI Soundcards επιβεβαιώνουμε ότι είναι δύο οι «συσκευές» για κάρτα
ήχου, και η δεύτερη είναι από την κάρτα γραφικών. Εμείς επικεντρωνόμαστε στην
ενσωματωμένη, που είναι και από την εταιρία Intel. Η NVidia δεν επηρεάζει στο
πρόβλημα που αντιμετωπίζεις.
5. Τα επόμενα τα αγνοούμε και πάμε στο τέλος της σελίδας, εκεί που λέει
"ALSA/HDA dmesg".
Εδώ προσπαθούμε να βρούμε κάτι που να μοιάζει με μήνυμα σφάλματος. Αν πει κάτι
σαν "BIOS Autoprobing", αυτό είναι ένδειξη ότι μπορούμε να ακολουθήσουμε
οδηγίες από το φόρουμ μας για να καθορίσουμε το μοντέλο (model) για την κάρτα
ήχου. Εσύ δεν το έχεις, οπότε δεν το πειράζουμε.
Το πρόβλημά σου σχετίζεται με τα λεγόμενα «pin_configs» που βλέπεις στη σελίδα
(προς το τέλος). Συγκεκριμένα, στο μοντέλο για την κάρτα ήχου μπορεί να έχουν
ρυθμιστεί λάθος pin configs· δε γνωρίζουμε.
6. Βλέπουμε το

[   12.837754] hda-intel: azx_get_response timeout, switching to polling mode:
last cmd=0x300f0000
που είναι το πιο σχετικό μήνυμα κάποιου προβλήματος. Η αναζήτηση στο Google δεν
εμφανίζει κάτι σχετικό, οπότε μάλλον δεν είναι εδώ το ζήτημα.
7. Αυτό που μπορείς να δοκιμάσεις ως προσωρινή διόρθωση (workaround) είναι να
χρησιμοποιήσεις λογισμικό για την ενεργοποίηση των ηχείων/ακουστικών.
Από το κέντρο λογισμικού εγκατέστησε το gnome-alsamixer και κάνε δοκιμές για
την ενεργοποίηση των ηχείων. Βάλε να παίζει μουσική και άλλαξε πράγματα στο
gnome-alsamixer μέχρι να έχεις το θεμιτό αποτέλεσμα.

Σίμος

>________________________________
> Απο: Simos Xenitellis <simos.li...@googlemail.com>
>Προς: Aghis <th_a...@yahoo.gr>
>Στάλθηκε: 10:12 π.μ. Τετάρτη, 7 Δεκεμβρίου 2011
>Θεμα: Re: Σχετ: πρόβλημα με κάρτα ήχου
>

>Πάτησε στο Απάντηση σε όλους ώστε να δουν και τα υπόλοιπα μέλη της λίστας
>την εξέλιξη του προβλήματος.
>
>Σίμος
>

>2011/12/7 Aghis <th_a...@yahoo.gr>
>
>Ευχαριστώ Σίμο , ελπίζω να τα καταφέρω!

Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με ένα νέο laptop που αγόρασα και θα ήθελα τη

παλαιότερο και απλούστερο που ίσως να δουλεύει;

από ακουστικά, ή το