Μπορώ να δω κάπου περισσότερες πληροφορίες γι αυτό που λες;;Η Java Μου
αρέσει πάρα πολύ και θέλω να δουλέψω με αυτήν.Το πρώτο εξάμηνο στη σχολή το
έβγαλα με 10 σε όλες τις εργασίες της Java, αλλά και στον ελεύθερο χρόνο
Java γράφω.Τώρα το αν το κατέχω δεν ξέρω αν είμαι εγώ ο κατάλληλος να το
κρίνει αυτό!