Όσο γι αυτό που λέγαμε πριν για το Eclipse το Recommenders μου είναι
κατανοητός ο κώδικας στα κομμάτια που έχω δει μέχρι στιγμής ! Τι θα πρέπει
να κάνω εγώ από την πλευρά μου αφού είδα ότι μου είναι κατανοητά και με
ενδιαφέρουν;;;Επίσης αν μπορεί κάποιος που ξέρει από PHP να μου προτείνει
κάποιο έργο που κάνει χρήση της PHP και πιστεύει πως με τα όσα ανέφερα θα
μπορούσα να συμμετάσχω θα του ήμουν ευγνώμων !

Παύλος-Πέτρος Τουρνάρης