2012/4/18 Panagiotis Theodoropoulos <tpanagio...@gmail.com>:
> Ενόψη της έκδοσης 12.04 LTS του Ubuntu.
> Αν στο αρχείο */etc/update-manager/release-upgrades* δηλώσω *Prompt=lts *μπορώ
> να προσπεράσω μια ή περισσότερες εκδόσεις του Ubuntu;
> Δηλαδή μπορώ να πάω από την 11.04 στην 12.04 προσπερνώντας την 11.10 η
> μπορώ να πάω από την 10.10 στην 12.04 προσπερνώντας την 11.04 και την 11.10;

Σε μένα με Ubuntu 12.04beta1 (όπου γίνονται καθημερινά αναβαθμίσεις
πακέτων λόγω της ανάπτυξης της διανομής),
υπάρχει το αρχείο /etc/update-manager/release-upgrades με περιεχόμενο

=========
# Default prompting behavior, valid options:
#
#  never  - Never check for a new release.
#  normal - Check to see if a new release is available.  If more than one new
#           release is found, the release upgrader will attempt to upgrade to
#           the release that immediately succeeds the currently-running
#           release.
#  lts    - Check to see if a new LTS release is available.  The upgrader
#           will attempt to upgrade to the first LTS release available after
#           the currently-running one.  Note that this option should not be
#           used if the currently-running release is not itself an LTS
#           release, since in that case the upgrader won't be able to
#           determine if a newer release is available.
Prompt=lts
=========

που σημαίνει ότι θα έχω τις κλασσικές καθημερινές ενημερώσεις πακέτων
μέχρι την επόμενη Πέμπτη, όπου θα βγει και η τελική έκδοση του Ubuntu
12.04.

Στην παραπάνω διευκρίνηση αναφέρει «Note that this option should not be
#           used if the currently-running release is not itself an LTS
#           release, since in that case the upgrader won't be able to
#           determine if a newer release is available.»
δηλαδή αυτό το Prompt=lts έχει νόημα για μένα που έχω αυτή τη στιγμή
Ubuntu 12.04-beta, που αποτελεί έκδοση LTS.

Αν κάποιος έχει Ubuntu 10.04 LTS και χρησιμοποιήσει την επιλογή αυτή,
ενδέχεται να μπορεί να αναβαθμίσει απευθείας. Δεν το έχω δοκιμάσει. Ας
το δοκιμάσει κάποιος, έστω και με 10.04 που έχει βάλει στο VirtualBox
και ας αναφέρει.

Τυπικά προτείνουμε στα μέλη να διατηρούν ξεχωριστή κατάτμηση για τα /
και /home ώστε όταν θέλουν να βάλουν νεότερη έκδοση του Ubuntu, να
διατηρούν ανέπαφο το /home και να εγκαθιστούν από την αρχή τα αρχεία
του / (αρχεία συστήματος).
Με μια τέτοια διαρρύθμιση, χρειάζεται να εγκαταστήσεις ξανά τυχόν
χρήσιμες έξτρα εφαρμογές.
Βοηθάει ωστόσο ώστε τα μέλη να μαθαίνουν καλύτερα να διαχειρίζονται τη
διανομή, ώστε να βοηθούν πιο αποδοτικά τρίτους.
Δες τους σχετικούς οδηγούς στο http://www.youtube.com/user/kalaitsa/
για περισσότερα.