2012/4/18 Panagiotis Theodoropoulos <tpanagio...@gmail.com>:
> Σε δύο servers (10.10 και 11.04) που έχω κάνει αυτή την αλλαγή (Prompt=lts),
> παρότι όταν κάνω login μου εμφανίζει το μήνυμα, ότι υπάρχει διαθέσιμη
> επόμενη έκδοση (11.04 για τον 10.10 και 11.10 για τον 11.04), που μπορώ να
> εγκαταστήσω με την εντολή do-release-upgrade, όταν τρέξω αυτήν την εντολή,
> μου αναφέρει ότι δεν υπάρχει επόμενη έκδοση για ενημέρωση και υποθέτω ότι
> αυτό οφείλεται στην αλλαγή (Prompt=lts), που <<λέει>> στον update-manager να
> ψάξει για LTS έκδοση και μάλλον όταν θα είναι διαθέσιμη η 12.04 που είναι
> LTS, θα προχωρήσει στην ενημέρωση.

Κατά το «Note that this option should not be used if the
currently-running release is not itself an LTS release, since in that
case the upgrader won't be able to determine if a newer release is
available.» δε μπορείς να αναβαθμίσεις από 10.10 ή 11.04 απευθείας σε
LTS. Αν είναι εφικτό να αναβαθμίσεις από 10.04 LTS προς 12.04 LTS,
τότε πιστεύω ότι μπορείς να προκαλέσεις την τρέχουσα να φανεί ως
10.04.
Ωστόσο, αν θέλεις να αποφύγεις την πολυπλοκότητα, μπορείς να κάνεις
την απανωτή αναβάθμιση, ή να καταγράψεις την τρέχουσα κατάσταση και να
εγκαταστήσεις από την αρχή το 12.04, φρέσκο. Εδώ θέλει να διατηρήσεις
κόπια τις παλιάς έκδοσης Ubuntu ώστε να μπορέσεις να γυρίσεις πίσω αν
κάτι πάει στραβά.