Χριστός Ανέστη ! Χρόνια Πολλά και λέφτερα σε όλες και όλους !

Φίλε,

δεν αντιμετώπισα πρόβλημα με αυτόν τον ιστοχώρο (ενώ συχνά-πυκνά έχω ανάλογα
προβλήματα για διάφορους λόγους που αφορούν κυρίως δικές μου
παρεμβάσεις/ρυθμίσεις.)
Προτείνω να φτιάξεις έναν νέο χρήστη -έναν για κάθε λογισμικό που θα δοκιμάσεις
αν είναι πολλά- και από αυτόν να το τρέξεις με τις προβλεπόμενες (default)
ρυθμίσεις.
Αν και σε αυτή την περίπτωση δεν είναι προσβάσιμος ο χώρος τότε πρέπει να
δοκιμάσεις από άλλη σύνδεση (αν είναι φορητός είναι εύκολο). Αν παραμένει έχει
θέμα το λειτουργικό σύστημά σου (πράγμα που δεν είναι σίγουρο τώρα).

Καλή επίλυση,
Ch Iossif