2012/4/18 Christos Iossifides <chios...@yahoo.com>:
> Χριστός Ανέστη ! Χρόνια Πολλά και λέφτερα σε όλες και όλους !
>
> Φίλε,
>
> δεν αντιμετώπισα πρόβλημα με αυτόν τον ιστοχώρο (ενώ συχνά-πυκνά έχω ανάλογα
> προβλήματα για διάφορους λόγους που αφορούν κυρίως δικές μου
> παρεμβάσεις/ρυθμίσεις.)
> Προτείνω να φτιάξεις έναν νέο χρήστη -έναν για κάθε λογισμικό που θα
> δοκιμάσεις αν είναι πολλά- και από αυτόν να το τρέξεις με τις προβλεπόμενες
> (default) ρυθμίσεις.
> Αν και σε αυτή την περίπτωση δεν είναι προσβάσιμος ο χώρος τότε πρέπει να
> [...]

Από όσα έχουν ειπωθεί ως τώρα δε φαίνεται να είναι θέμα λειτουργικού συστήματος.
Ίσως είναι θέμα αργού hardware ή αργής σύνδεσης.

Εδώ π.χ., βλέπω όπως λέει ο Θόδωρος το άσπρο + πλαίσιο για ~1 δευτερόλεπτο
και μετά την κανονική σελίδα (σε Kubuntu 12.04beta + τα τελευταία updates)

Μήπως ισχύει κάτι τέτοιο και στη δική σου περίπτωση Θόδωρε και απλά η
καθυστέρηση
είναι πολύ παραπάνω από 1 δευτερόλεπτο? Δοκίμασες να περιμένεις 2-3
λεπτά να δεις
αν φορτώνεται η σελίδα τελικά;

Χαιρετισμούς,
Παντελής