Αγαπητέ Σίμο,
ως διαχειριστής του ubuntu στην Ελλάδα θα σε παρακαλούσα νa αφαιρέσεις τα όποια
δικαιώματα έχω στο κανάλι irc της (κοινότητας;) τα οποία είχα ζητήσει προ ετών
και μου δόθηκαν, τότε το κλίμα δεν ήταν στραβό και φυσικά ο γάιδαρος δεν το
είχε φάει ακόμα.
Επίσης θα σε παρακαλούσα να με αφαιρέσετε από τα μέλη που αναφέρονται ως
συντελεστές στο φόρουμ ή αν αυτό δεν γίνεται να σταματήσουν να μου έρχονται
emails και pm που αφορούν την (κοινότητα;) ubuntu στην Ελλάδα.
Στο λέω δημόσια μια και εσύ πρώτο δημοσιοποίησες ένα προσωπικό σου θέμα στο
οποίο έχεις δίκιο, στο λέω και αυτό.

Παντελή συμφωνώ με το πνεύμα των emails σου,
αλλά όταν ο Σίμος, συνεχώς, ένα καθαρά προσωπικό του θέμα, στο οποίο ΝΑΙ έχει
δίκιο, το αναγάγει σε θέμα της λίστας εμπλέκοντας μας όλους δεν παρανομεί ως
προς τους κανόνες της λίστας;

Και τέλος πάντων το πνεύμα της canonical προσωπικά δεν με εκφράζει ως άνθρωπο
εδώ και καιρό, επίσης εδώ και καιρό το ίδιο πνεύμα έχει περάσει σιγά σιγά και
στην (κοινότητα;) του ubuntu στην Ελλάδα. Πράγμα που με στενοχωρεί ιδιαίτερα,
διότι ΕΛΛΑΚ δεν ειναι μόνο ο κώδικας, είναι και άλλα πράγματα και σε αυτά
ορισμένοι σπατάλησαν εξίσου εργατοώρες αίμα δάκρυα και ιδρώτα για την προώθηση
της Φιλοσοφίας ΕΛΛΑΚ στην ελληνική κοινωνία.
Καμιά φορά δε, την πλήρωσαν και χρυσή την αγάπη τους αυτή...
Όπως εδώ ήμαστε όλοι εθελοντές και δεν υπάρχει κάποιο βαρόμετρο που να λέει ότι
έχεις παραπάνω δικαιώματα επειδή προσφέρεις ή έχεις προσφέρει παραπάνω.

Συμπέρασμα:
το κουμπί για την διαγραφή από την λίστα μπορώ να το πατήσω και μόνος μου δεν
θέλω βοήθεια, απλά λυπάμαι για τον δρόμο που πήρε η (κοινότητα;)
παρόμοιες αποφάσεις ή μάλλον λιγότερο "αυταρχικές" είχαν πάρει κάποτε κάποια
παιδιά από την Θεσσαλονίκη στο φόρουμ η οποίοι είχαν δώσει την ζωή τους για να
στηθεί και τους κράζαμε 1 μήνα με πρώτο εμένα.
Απλά τώρα κατάλαβα τι μαλάκας ήμουν και μάλλον πριν φύγω πρέπει να τους ζητήσω
μια συγγνώμη δημόσια.

καλή ανάπτυξη