το ζήτημα συνοψίζεται στο αν τα συγκεκριμένα μηνύματα του Σίμου για planet
είναι off-topic στη λίστα του ubuntu και αν η αντίδραση σε αυτό του Ρικούδη
ήταν απαράδεκτη. Τα spam filters δεν είναι λύση γιατί με αυτή τη λογική θα
μπορούσαμε να βάλουμε spam filter στον Ρικούδη. Η σωστή αντίδραση του
Ρικούδη θα ήταν να θέσει αυτό το θέμα με ευθύ και όχι ειρωνικό τρόπο.

Στις 24 Απριλίου 2012 1:25 μ.μ., ο χρήστης Pantelis Koukousoulas <
pkt...@gmail.com> έγραψε:

> παρανομεί
>
> Εντάξει "ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο βαλέτω" . Είναι κατανοητό από τη
> στιγμή
> που υπάρχει μία αδικία σε βάρος κάποιου (που στο κάτω-κάτω η προσφορά του
> είναι εθελοντική, δεν έκανε και κανένα έγκλημα) αυτός ο κάποιος να
> προσπαθεί
> να δημοσιοποιήσει το τι συμβαίνει και γιατί να μην μπορεί να το κάνει αυτό
> στη λίστα που είναι οι γνωστοί του.
>
> Όποιος πιστεύει ότι τα συνεχή emails γι αυτό το ζήτημα φτάνουν στα όρια της
> εμμονής, η λύση του να βάλει τις λέξεις "πλανήτης" "planet" κλπ στο spam
> [...]

*LibreOffice:
*η ελεύθερη και δωρεάν, πολυδύναμη (power-packed),
σουΐτα προσωπικής παραγωγικότητας:

Επεξεργαστής κειμένων *Writer*, υπολογιστικό Φύλλο *Calc*,
εφαρμογή Παρουσίασης Διαφανειών *Impress*,
πρόγραμμα Σχεδίασης/ Ζωγραφικής *Draw*,
πρόγραμμα Διαχείρισης Μαθηματικών Τύπων και Υπολογισμών *Math*,
εφαρμογή Βάσης Δεδομένων *Base*.

Κατεβάστε το LibreOffice! <http://el.libreoffice.org/download/>