Στις 09/05/2012 01:43 μμ, ο/η Pantelis Koukousoulas έγραψε:
2012/5/8 Νίκος Αλμπανόπουλος<niko...@freemail.gr>:
/Είχα ρωτήσει και στο φόρουμ κάποια στιγμή, αλλά δεν βρήκα λύση, οπότε
δοκιμάζω την τύχη μου και στη λίστα. Είχα την ελπίδα ότι στο 12.04 θα
διορθωνόταν, αλλά φευ...
Για τόσο εξειδικευμένα θέματα μάλλον το καλύτερο θα ήταν να
ρωτήσεις στο http://forum.videolan.org/viewforum.php?f=13

Χαιρετισμούς,
Παντελής
Ευχαριστώ Παντελή. Θα το δοκιμάσω.

Απλά στο αρχικό μου μέιλ, έκανα μια παράκληση (βλ. και τίτλο μηνύματος) και την επαναλαμβάνω: Μπορείτε να βάλετε ένα dvd, να το ξεκινήσετε με vlc, να κλείσετε / ανοίξετε οθόνη laptop (με
συνεπαγόμενη απλή αδρανοποίηση συστήματος για, πες, μισό λεπτό) και να
μου πείτε αν η ταινία συνεχίζει ομαλά; Αυτό είναι όλο που θέλω να ξέρω.

Νικ.