Στις 09/05/2012 08:35 μμ, ο/η Pantelis Koukousoulas έγραψε:
Απλά στο αρχικό μου μέιλ, έκανα μια παράκληση (βλ. και τίτλο μηνύματος) και
την επαναλαμβάνω:
Μπορείτε να βάλετε ένα dvd, να το ξεκινήσετε με vlc, να κλείσετε / ανοίξετε
οθόνη laptop (με

συνεπαγόμενη απλή αδρανοποίηση συστήματος για, πες, μισό λεπτό) και να
μου πείτε αν η ταινία συνεχίζει ομαλά; Αυτό είναι όλο που θέλω να ξέρω.
Δυστυχώς δε γίνεται αυτό γιατί αυτή τη στιγμή το laptop μου δεν έχει DVD
και το Desktop δεν υποστηρίζει suspend :P

Αλλά ας ελπίσουμε ότι θα μπορέσει να το δοκιμάσει κάποιος άλλος.

Χαιρετισμούς,
Παντελής
και για να απαντήσω και στο Σίμο, ναι το κάνει και το totem (ας το επιβεβαιώσει και αυτό κάποιος). Που σημαίνει ότι φταίει είτε (α) το σύστημά μου είτε (β) το λειτουργικό.

Ν.