2012/6/4 george fragos <fragos.geo...@gmail.com>:
> Πιστεύω ότι, για τον λεγόμενο "μέσο χρήστη", η λήψη και εγκατάσταση
> του Tor Browser Bundle είναι απλούστερη και αποτελεσματικότερη σε
> σχέση με την εγκατάσταση του σχετικού addon στον εγκατεστημένο ήδη
> Firefox. Νομίζω, όμως, ότι ακόμη και η λύση του Bundle παρότι κάνει
> την ανώνυμη περιήγηση απλούστερη, απαιτεί κάποια προώθηση θύρας στον
> δρομολογητή...

Πράγματι, έτσι είναι.

Είχαμε και μια πρόσφατη συζήτηση για το Tor στο φόρουμ,
https://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=5&t=23515
όπου απαντώνται οι ερωτήσεις που έγιναν παραπάνω.

Θα ήθελα να επαναλάβω ότι το Tor επιτρέπει ανωνυμία και όχι εμπιστευτικότητα.
Με απλά λόγια, αν προσπαθήσεις να συνδεθείς με το λογαριασμό σου (π.χ.
για ηλ. αλληλογραφία),
τότε είναι εφικτό για κάποιον που συμμετέχει στο δίκτυο Tor να κλέψει
τα στοιχεία σου.
Ήδη το Google προσέχει αν μια σύνδεση προέρχεται από IP που ανήκει στο
δίκτυο Tor, και δεν επιτρέπει τη σύνδεση.
Στο Facebook γίνεται το ίδιο, μόνο και μόνο για να προστατευθούν οι χρήστες.

Είναι ακόμα της μόδας για άτομα να συμμετέχουν στο δίκτυο Tor,
προσφέροντας τον υπολογιστή τους με τα λεγόμενα exit nodes,
και να καταγράφουν αυτές τις ανώνυμες συνδέσεις. Και με ειδικό
λογισμικό να καταγράφουν κωδικούς για όσους συνδέθηκαν κατά λάθος να
διαβάσουν την αλληλογραφία τους.
Χρησιμοποιούν λογισμικό όπως το SSLStrip,
http://www.thoughtcrime.org/software/sslstrip/