2012/6/4 george fragos <fragos.geo...@gmail.com>:
> Στις 4 Ιουνίου 2012 8:45 μ.μ., ο χρήστης Simos Xenitellis
> <simos.li...@googlemail.com> έγραψε:
>
>  Σπουδαία!!!
>  Αυτό δεν το γνώριζα... Ευτυχώς που ποτέ δεν μου πέρασε από το μυαλό
> να χρησιμοποιήσω Tor για να διαβάσω τα μηνύματά μου!
>  Εξ ου και η ουσιώδης διάκριση "ανωνυμίας" και "εμπιστευτικότητας"!

Μπορείς να δεις και τους σταθμούς Tor στην Ελλάδα από τη σελίδα
http://torstatus.blutmagie.de/index.php?SR=CountryCode&SO=Asc
(είναι μεγάλη σελίδα· θα πάρει μερικά λεπτά για να φορτώσει οπότε
μπορεί να νομίσετε ότι έχει κολλήσει ο Firefox. Υπομονή)

Για παράδειγμα, για Ελλάδα μπορείς να δεις ότι τώρα υπάρχουν
1. έξι σταθμοί για *.vm.okeanos.grnet.gr (μάλλον αποτελούν VM).
2. ένα στο aigaio.islab.aueb.gr
3. τρία στο *.home.otenet.gr
4. τέσσερα στο *.dsl.dyn.forthnet.gr

Σε σύνολο 14 σταθμούς, οι τερματικοί σταθμοί (exit node) είναι πέντε,
α. τρεις στο *.vm.okeanos.grnet.gr
β. δύο στο *.dsl.dyn.forthnet.gr

Δεν είναι απαραίτητο ότι τα παραπάνω πέντε παρακολουθούν τις συνδέσεις
Tor. Και μάλλον χρησιμοποιούν το Tor Browser Bundle και πάτησαν το
κουμπί για να γίνουν και Exit node (επιλογή «Setup Relaying»/«exit
relay»).