Έκανα μια αναζήτηση και βλέπω ότι η ΑΕΠΙ παρέχει το πλήρες αμοιβολόγιο
στο διαδίκτυο,
http://aepi.gr/images/pdf_aepi/timokatalogos_dimosia_ektelesi_2011.pdf
(δείτε στο
http://www.aepi.gr/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=83&Itemid=179
για τις υπόλοιπες κατηγορίες).

Από το PDF, βλέπουμε ότι για χώρους ψυχαγωγίας με μηχανικά μέσα
(παίζει ο υπολογιστής τη λίστα αναπαραγωγής),
το κατάστημα μέχρι 30τμ πληρώνει 35€ το μήνα!
το κατάστημα 31-60τμ πληρώνει 47€ το μήνα!

Ή, αν το κατάστημα έχει συμβατικό ραδιόφωνο ή τηλεόραση ή CD Player,
τότε πληρώνει από 26€ το μήνα (μέχρι 50τμ).
Το σημαντικό είναι ότι τα ποσά αυτά είναι «ΑΝΑ ΜΗΝΑ».

Οπότε, αν έχετε κατάστημα ή αν θέλετε να ξεκινήσετε υπηρεσίες παροχής
μουσικής, μπορείτε να το κάνετε με μουσική Creative Commons,
με ένα Ubuntu που να έχει το Rhythmbox με μουσική από το Jamendo.
Διότι είναι πολύ πιο φθηνό από τις τιμές ΑΕΠΙ.

Σίμος