2012/6/23 Simos Xenitellis <simos.li...@googlemail.com>:
> Οπότε, αν έχετε κατάστημα ή αν θέλετε να ξεκινήσετε υπηρεσίες παροχής
> μουσικής, μπορείτε να το κάνετε με μουσική Creative Commons,
> με ένα Ubuntu που να έχει το Rhythmbox με μουσική από το Jamendo.
> Διότι είναι πολύ πιο φθηνό από τις τιμές ΑΕΠΙ.

Η ταβερνούλα όμως νομίζω, όπως και ένα μπαράκι π.χ., θα ήθελε τη
συγκεκριμένη (γνωστή, προβεβλημένη κλπ) μουσική (που καλύπτει η ΑΕΠΙ)
καθώς π.χ., τουλάχιστον στην πόλη μου οι μουσικές επιλογές
αποτελούν ένα από τα κριτήρια επιλογής καταστήματος για βραδινή έξοδο.
Οπότε φαντάζομαι η ταβερνούλα θα πρέπει να βγάζει πολύ παραπάνω από
τα 200 ευρώ το 3μηνο που δίνει, εξαιτίας αυτής της μουσικής.

Πολλές μάλιστα μικρές ταβέρνες πληρώνουν για ζωντανή μουσική προκειμένου
να προσελκύσουν πελάτες και τότε σίγουρα το έξοδο είναι επίσης πολύ πάνω
από 200 ευρώ το 3μηνο. (Πόσο μάλλον αν δεν είναι τελικά 200 ευρώ αλλά
~120 όπως δείχνει το τιμολόγιο).

Από την άλλη, ένα εμπορικό κατάστημα για παράδειγμα (με ρούχα, παπούτσια,
ή ηλεκτρονικά) δε λαμβάνει κάποια ουσιαστική αξία από τη μουσική που παίζει,
ίσα-ίσα που μπορεί να είναι και κακό να είναι η μουσική που παίζεται σαφώς
αναγνωρίσιμη, αφού αποσπά τους πελάτες από το κύριο αντικείμενο του
καταστήματος δηλαδή τα προϊόντα του.

Άρα το έξοδο προς την ΑΕΠΙ είναι αδικαιολόγητο και βολεύει περισσότερο η
CC μουσική. Αυτούς υπηρεσίες όπως το jamendo pro τους καλύπτουν μια χαρά.

Οπότε πού είναι η επιχειρηματική ευκαιρία;

Ίσως θα υπήρχε μια ευκαιρία στο να φτιαχτεί linux-based embedded hardware
"κλειδωμένο" σε ένα service όπως το jamendo pro ώστε να προσδώσει κάποιο
plausible deniability σε ένα τέτοιο μαγαζάτορα παπουτσιών π.χ., που του κάνει
μήνυση η ΑΕΠΙ με ψευδομάρτυρες όπως αναφέρθηκε.

Και αυτό ακόμα πάντως είναι πολύ πιθανόν να υπάρχει ήδη.

Χαιρετισμούς,
Παντελής