Γειά σας,
απλά είχα τεράστιο πρόβλημα με την wireless κάρτα μου INTEL wireless Pro
(iwl4965)
Απλά η σύνδεση έπεφτε συχνά και μερικές φορές έπερνε αρκετή ώρα ασπου να
συνδεθεί πάλι με το access point.
Στην αρχή νόμιζα ότι η σύνδεση του ξενοδοχείου που έμενα ήταν για τα μπάζα,
η τουλάχιστον η ρθμιση του router.
Παρατήρησα όμως ότι το κινητό μου δεν είχε το ίδιο πρόβλημα.
Έτσι άρχισα να ψάχνω τι τρέχει, γιατί το φορητό μου μέχρι πρότινος δεν είχε
κανένα πρόβλημα με την ασύρματη κάρτα δικτύου.
Μετά λύπης μου συνειδητοποίησα ότι πολύς κόσμος είχε περίπου το ίδιο
πρόβλημα.

Τί παίζει λοιπόν??????
απλά η ασύρματη κάρτα μου δεν έχει δυνατότητα για σύνδεση 11n είναι μέχρι
11g
αυτό φαίνεται δημιουργεί ανωμαλία.
Αν και από προεπιλογή αυτή η δυνατότητα όπως είδα στο φορητό μου (Ubuntu
precise on a Dell XPS M1330) είναι απενεργοποιημένη δεν ισχύει όμως στ'
αλήθεια.
Πρέπει να την απενεργοποιήσεις από το driver module....

Έτσι λοιπόν απλά σας δίνω τις κινήσεις μου....
Δεν ξέρω ακριβώς ή δεν θυμάμαι ποιον driver έχω οπότε:

*lspci | grep Network*

Απάντηση
0c:00.0 Network controller: Intel Corporation PRO/Wireless 4965 AG or AGN
[Kedron] Network Connection (rev 61)

*sudo apt-get install hwinfo
hwinfo --netcard
*
βλέπω τις πληροφορίες για τις κάρτες δικτύου που έχω
οι πληροφορίες που θέλω:

Driver: "iwl4965"
Driver Modules: "iwl4965"
WLAN encryption modes: WEP40 WEP104 TKIP CCMP
WLAN authentication modes: open sharedkey wpa-psk wpa-eap

μετα

*modinfo iwl4965*

οι πληροφορίες που θέλω:
parm:           swcrypto:using crypto in software (default 0 [hardware])
(int)
parm:           queues_num:number of hw queues. (int)
parm:           11n_disable:disable 11n functionality (int)
parm:           amsdu_size_8K:enable 8K amsdu size (int)
parm:           fw_restart:restart firmware in case of error (int)

Συνήθως αυτό που έχω παρατηρήσει με τον καιρό πολλές φορές η παράμετρος
"swcrypto" μπορεί να μη δουλεύει σωστά ειδικά για κάρτες atheros.
απ' ότι βλέπω όμως το 11n είναι απενεργοποιημένο....

Ψάχνοντας λίγο στο Launchpad είδα ότι πολύς κόσμος γρίνιαζε παρόλο που η
παράμετρος "11n_disable" ήταν εκεί.
Οπότε δοκιμάζω να δημιουργήσω-επεξεργαστώ το εξής αρχείο (στην περίπτωσή
μου δεν υπάρχει, και το δημιουργώ).

*sudo vim /etc/modprobe.d/options.conf*

προσθέτω το εξής

*options iwl4965 11n_disable=1*

save and exit and then reboot

volia!,,,,, η κάρτα μου δουλεύει απροβλημάτιστα και άδικα κατηγορούσα το
ξενοδοχείο, και η αλήθεια είναι έχουν πολύ καλή γραμμή απλά η ταχύτητα που
έπαιρνα ήταν σαν να είχα dial-up

Cheers