Νομίζω ότι έχεται παρεξηγήσει το θέμα...
Η αδυναμία στην περίπτωσή μας είναι στο πως δουλεύει η κάρτα και όχι στο
accees point.
To access point δινει τη δυνατότητα για 11/n συνδεση και η καρτα
μπερδεύεται...
Γι αυτό και ειπαμε στην καρτουλα μας "καρτουλα αν σου προσφέρουν 11/n
σύνδεση απλά αγνόησέ την μην ασχολείσαι..."
Γιατί η κάρτα δεν ειναι 11/n είναι μέχρι 11/g

Ελπίζω τώρα να καλαβαίνετε τι έχει παιχτεί και καλό θα ήταν να εξετάζει
κανείς τι παίζει πριν τα ψάλλει στον ξενοδόχο.
Εκεί ήταν που παραλίγο να την πατήσω και γώ...

Στις μέρες μας όλα τα access points δουλεύουν σωστά πάνω κάτω με τα default
settings...

Γκέγκε
A.