Στις 23/10/2012 06:19 μμ, ο/η Αντώνης Αντωνούλας έγραψε:
Στις 23/10/2012 04:30 μμ, ο/η Savvas Radevic έγραψε:

2012/10/23 Αντώνης Αντωνούλας <aanto...@otenet.gr <mailto:aanto...@otenet.gr>>

    Καλημέρα σε όλους.
    Μπαίνω κατευθείαν στο θέμα:

    Έχω παρατηρήσει το εξής φαινόμενο εδώ και μερικά χρόνια με διάφορα
    flash drive. Όταν κάποιος χρησιμοποιεί ένα flash drive για μεγάλο
    χρονικό διάστημα είναι γνωστό ότι κάποια στιγμή θα καταφύγει στη
    λειτουργία της διαμόρφωσης ώστε να μπορεί να αποθηκεύει απρόσκοπτα
    αρχεία. Ως εδώ όλα καλά. Το Linux τα καταφέρνει περίφημα και στην
    fat32 διαμόρφωση προκειμένου να έχουμε πλήρη συμβατότητα με MS
    λειτουργικά.
    Το πρόβλημα όμως είναι όταν ο χρήστης επιχειρήσει μέσω κάποιας
    εφαρμογής όπως το unetbootin να δημιουργήσει εκκινήσιμο fat32
    flash drive. Παρ' όλο που η διαδικασία θα ολοκληρωθεί θα καταλήξει
    με ένα flash drive που στην διαδικασία της εκκίνησης εμφανίζει
    boot error.
    Το πρόβλημα αυτό δεν υφίσταται, αν προηγουμένως το drive αυτό
    διαμορφωθεί κανονικά (όχι γρήγορη διαμόρφωση) μέσα από Windows και
    στη συνέχεια π.χ. χρησιμοποιήσω Linux-unetbootin και δημιουργήσω
    το εκκινήσιμο flash drive.
    Ό,τι κι αν επιχείρησα γαι τη σωστή διαμόρφωση από το Linux
    (Gparted, palimpsest, τερματικό) απέτυχε παταγωδώς να διαμορφώσει
το flash drive σε fat32 όπως τα Windows.
Εδώ ίσως δεν έχει γίνει κατανοητό ότι format ναι μεν γίνεται αξιόπιστα αλλά μόνο για αποθήκευση αρχείων, όχι τέτοιο ώστε το flash drive να γίνει εκκινήσιμο (και αυτό επαναλαμβάνω μόνο για πολυχρησιμοποιημένο drive δηλ. σβήσε-γράψε κάθε τόσο πληροφορίες). Όταν το drive δεν πολυχρησιμοποιείται δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα!
Καμιά ιδέα;  Μήπως κάτι
    έχει ξεφύγει από τους developers ή εγώ κάνω κάτι λάθος; Σημειωτέον
    ότι αν διαμορφώσω το flash drive σε ext3, ext4 δεν υπάρχει
    απολύτως κανένα πρόβλημα-θα δημιουργηθεί ένα πλήρως λειτουργικά
    εκκινήσιμο drive (Linux-unetbootin).
    Ακόμη όμως κι αν στη συνέχεια το ίδιο drive το διαμορφώσω σε fat32
    το πρόβλημα με το fat32 εξακολουθεί να υφίσταται (λες και
    απαιτείται η κανονική διαμόρφωση των Windows) - έλεος δεν θέλω να
    τα έχω ανάγκη.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την υπομονή σαςκαι τις παρατηρήσεις σας.

Δεν κατάλαβα πού ακριβώς είναι το πρόβλημα: θέλεις να κάνεις format то flash usb σε fat32 και δεν σε αφήνει;

Το format σε fat32 γίνεται σωστά μέσω του disk utility ή μέσω του gparted. Ελεγμένο πολλάκις με kingston, transcend και apacer. :)

format γίνεται αλλά όχι όπως είναι το κανονικό των Windows ώστε το unetbootin να δημιουργήσει εκκινήσιμο δίσκο με ubuntu iso file (βγάζει boot error σε πολυχρησιμοποιημένα flash drives που χρειάζονται κανονικό format - όχι γρήγορο, ώστε το unetbootin να τα μετατρέψει με επιτυχία σε εκκινήσιμα) (Ελεγμένο με kingston, toshiba, sony, transcend, sandisk, oczrally)
1. Το unetbootin δεν μπορεί να μετατρέψει όλα τα live .iso σε εκκινήσιμα live usb. Για ποιο .iso μιλάς συγκεκριμένα; Σύνδεσμος/link;

2. Δοκίμασες άλλα προγράμματα, όπως το ubuntu startup disk creator;
το έχω δοκιμάσει αλλά τζίφος - κατά τη γνώμη μου φταίει ο τρόπος που διαμορφώνονται τα flash drives στο Linux σε fat32 και αυτό χρήζει ελέγχου

3. Μήπως προσπαθείς να φτιάξεις multiboot (πολλά .iso σε ένα usb και να είναι όλα εκκινήσιμα); Το /*disk defragmentation (ανασυγκρότηση δίσκου)*/ είναι άλλη ιστορία, και ναι, μου χρειάστηκε για multiboot με το hiren's boot usb. Δυστυχώς εδώ δεν υπάρχει εναλλακτική λύση, μόνο Windows. Το μόνο live cd που βρήκα να κάνει defragment είναι το partitionlogic: http://partitionlogic.org.uk/download/index.php (δεν το δοκίμασα, δεν είμαι σίγουρος). Ή το hiren's boot cd με το jkdefrag (google it).
Δεν προσπαθώ να κάνω κάτι τέτοιο - είναι φανερό από όλα όσα έγραψα.

4. Το ότι δεν κατάφερες να κάνεις format μέσω gparted ίσως είναι λόγω προβληματος hardware -- στο usb ή στο καλώδιο του usb αν δεν το συνδέεις κατ' ευθείαν. Θα έλεγχα το καλώδιο ή/και θα δοκίμαζα κάποια άλλη θύρα usb. Ή κάποιον άλλον υπολογιστή.
Ξαναλέω ότι format σε fat32 γίνεται και μάλιστα αξιόπιστα και το πρόβλημα είναι αυτό που σας περιέγραψα - κάτι άλλο συμβαίνει ίσως το format που γίνεται στο Linux είναι γρήγορο.