Στις 23/10/2012 06:40 μμ, ο/η Filippos Kolyvas έγραψε:
Από τη στιγμή που οι υπόλοιποι δεν αντιμετωπίζουν τέτοιο πρόβλημα (εγώ τουλάχιστον δεν το έχω ακούσει ξανά), το λογικό είναι να μη φταίει το Gparted αλλά ή η έκδοση του Unetbootin που χρησιμοποιείς, ή κάτι να μη γίνεται σωστά στο σύστημά σου ή κάτι τρέχει με τα usb flash drives που χρησιμοποιείς.

Αν δεν κάνω λάθος, αναφέρεσαι σε πολυχρησιμοποιημένα usb flash drives, οπότε ίσως αυτό να είναι ένας παράγοντας. Από την άλλη, έχω ένα φτηνιάρικο Kingston 1GB που εδώ και 2 χρόνια έχει τραβήξει του λιναριού τα πάθη (πρέπει να το έχω γράψει πάνω από 150 φορές με το unetbootin και τις περισσότερες με διαμόρφωση πριν) και ακόμη δουλεύει τέλεια (να μην το ματιάσω), πάντα σε fat32 και πάντα με το gparted.

Θα πρότεινα ολική διαγραφή του με χρήση της εντολής dd, δηλαδή να δωθεί η εντολή
sudo dd if=/dev/zero of=<path-to-usb-flash-drive>
και μετά αναδημιουργία του με το gparted. Αν το gparted είχε πρόβλημα στη διαμόρφωση διαμερισμάτων Fat32, θα το είχε προσέξει περισσότερος κόσμος, το Fat32 είναι αρκετά παλαιό σύστημα αρχείων για να περάσει τόσα χρόνια απαρατήρητο κάτι τέτοιο.
Δεν εννοώ να το γράφω και να το ξαναγράφω με το unetbootin - έτσι κανένα πρόβλημα. Εννοώ συστηματική χρήση για μεταφορές διαφόρων αρχείων και όχι απαραίτητα να είναι εκκινήσιμο, όταν μεταφέρω απλώς αρχεία. Αυτό σημαίνει π.χ. μεταφορά φωτογραφιών και κάποια στιγμή να θελήσω να το διαμορφώσω - τότε θα υπάρξει πρόβλημα ή π.χ. μεταφορά αρχείων μουσικής για χρήση σε mp3 player αυτοκινήτου - σβήνω, γράφω πολλές φορές -θέλω εκκινήσιμο flashdrive - gparted - unetbootin -τζίφος. Εν πάσει περιπτώσει γνωρίζει κανείς κάποια εντολή η οποία θα μου δώσει το αποτέλεσμα του κανονικού format των windows ώστε να την δοκιμάσω;
Ευχαριστώ!