2012/11/14 Kanna <akra...@gmail.com>:
> πράγματι οι κινήσεις αυτές των Δήμων φαίνεται να είναι "από κάτω προς τα
> πάνω" και όχι επιβεβλημένες από άνωθεν. Με όσους έχει τύχει να μιλήσω, όλοι
> αυτό λένε. Κάποιος σχετικός πληροφορικός το πρότεινε και το φόρτωσε. Ωστόσο
> είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι υπάρχει μεγάλη -για τα ελληνικά δεδομένα-
> κινητοποίηση τη δεδομένη χρονική στιγμή, σε διάφορα μέρη της χώρας.

Είναι οι συνθήκες που ευνοούν πλέον. Ως εκπαιδευτικός δεν ξέρω αν έχεις
διαβάσει το "Turtles, termites and traffic jams"
http://www.amazon.com/Turtles-Termites-Traffic-Jams-Explorations/dp/0262680939
που αναφέρεται σε τέτοιου είδους φαινόμενα. Το προτείνω ανεπιφύλακτα
σε οποιονδήποτε δεν το έχει διαβάσει ήδη.

> Θα ήταν πράγματι πολύ καλό να υπήρχε κάτι "οργανωμένο" από άποψη παροχής
> εκπαίδευση. Όμως ό,τι οργανωμένο, χρειάζεται και "οργανωμένο σχεδιασμό" ($$)
> και κάτι τέτοιο μάλλον δεν υπάρχει.

Κρίμα, θα ήταν πραγματικά πολύ χρήσιμο, εύχομαι να βρεθεί κάποια φόρμουλα
ώστε να υπάρξει κάτι οργανωμένο σταδιακά. Εντωμεταξύ ας αξιοποιήσουμε απλά
ό,τι διαθέτουμε.

> [...]
> ηλεκτρονικά εξ αποστάσεως μαθήματα με αντικείμενο εφαρμογές ΕΛΛΑΚ (πέντε
> ενότητες του openECDL).
>
> Ο Βασίλης και ο Γιώργος αφού ενημέρωσαν το υλικό ανακατασκεύασαν τα
> ηλεκτρονικά μαθήματα (ως πιστοποιημένοι Moodlers) και τα τρέχουν μέσα από το
> FreeMoodle (τη δεδομένη χρονική στιγμή τα μαθήματα είναι εν εξελίξη και γι'
> αυτό το λόγο κλειστά). Όμως είναι καλό να γνωρίζετε ότι υπάρχει ενημερωμένο
> υλικό για Calc και Impress, ενώ ο επόμενος στόχος μας είναι το Writer και το
> Base και εννοείται ότι όλα είναι υπό άδεια Creative Commons (όπως το είχε

Αυτά τα μαθήματα αφορούν τωρινές εκδόσεις εφαρμογών; (Π.χ., LibreOffice 3.6).
Πιστεύω ότι και για προηγούμενες εκδόσεις να είναι βέβαια το interface δεν έχει
αλλάξει και πολύ, απλά μην αναφέρονται πράγματα που δεν ισχύουν πια ή
κάτι τέτοιο.

> Η Ομάδα μας "Η Ελληνική Προσπάθεια στο FreeMoodle" όμως, δεν μπορεί να
> υποστηρίξει πολύ κόσμο σε εθελοντική βάση (η αναλογία εκπαιδευτή -
> εκπαιδευομένων είναι 1 προς 20). Γιατί τα μαθήματα είναι αλληλεπιδραστικά
> και απαιτούν υποστήριξη διευκολυντή/facilitation και αυτό σημαίνει πολλές
> ώρες δουλειάς κατά τη διεξαγωγή των μαθημάτων. Για τους τύπους σημειώστε ότι
> τα μαθήματα αυτά φέρουν τη Σφραγίδα Καλής Πρακτικής από τη Δράση Μάθηση 2.0
> Plus.

Μπορούν να γίνουν και με άλλους facilitators ή χρειάζεται κάποια πιστοποίηση
ή κάτι τέτοιο και αν ναι πόσο δύσκολο είναι να τη λάβει κάποιος;

Το λέω γιατί αρκετοί από τα μέλη του ChaniaLUG είναι εκπαιδευτικοί, μπορεί
κάποιοι να πειστούν να συνεισφέρουν ώστε να μην επιβαρυνθεί η υπάρχουσα
ομάδα.

Το "εν εξελίξη γι αυτό το λόγο κλειστά" σημαίνει ότι δεν υπάρχει το υλικό
διαθέσιμο (σε όποια κατάσταση) ή ότι απλά δε γίνονται τα μαθήματα ακόμα;
Δηλ. κλειστά για μαθητές ή κλειστά και για devs;

> Το θέμα είναι όμως ότι μεταξύ των δύο: Δήμων και Επιμόρφωσης δεν υπάρχει
> κάποιος συνδετικός κρίκος αυτή τη στιγμή γι' αυτό και Κωνσταντίνε δεν μπορώ
> να σου δώσω κάποιο link που να δείχνει μία τέτοια εφαρμογή. Μακάρι να γίνει
> κάτι ώστε να μπορέσει να λειτουργήσει ως "Best practice" για τους
> υπόλοιπους. Και αν αυτό περπατήσει, τότε θα έχουμε (ως ΕΛΛΑΚιτες) κι ένα
> ισχυρό μοχλό πίεσης για την εφαρμογή, καθιέρωση κι αναγνώριση του OpenECDL,
> που μέχρι τώρα υπάρχει μόνο στη θεωρία...
>
> Συγγνώμη για το "παραμύθι", νομίζω όμως ότι μια αναλυτική ενημέρωση ίσως να
> [...]

Βοηθά πολύ, είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε τι υπάρχει
ώστε να ενημερώνουμε και εμείς με τη σειρά μας όποιον μας
ρωτάει.

Χαιρετισμούς,
Παντελής