Εκ μέρους του GreekLUG, προωθώ στη λίστα μια -κατά τη γνώμη μου-
βαρυσήμαντη είδηση, σχετικά με την_ Ό Ό  Ί Ί  Ί  Ή Έ Ά Ά Έ Ώ   Ί Έ  Ά_....
(με τι λειτουργικό άραγε; και με τι σόϊ προγράμματα;;)

Είμαι της άποψης
ότι, ως συνολική Ελληνική κοινότητα. _ Έ  Ή Έ Ά   Ί Ί   Ά_. Τώρα που η
κρίση αγγίζει τους πάντες, είναι ώρα να δείξουμε πώς το ΕΛΛΑΚ μπορεί να
εξοικονομήσει χρήματα. Και, επίσης, να δείξουμε ότι υπάρχουν εθελοντές εκεί
έξω, που μπορούν να στηρίξουν τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς σε αυτή
τη "μετανάστευση".
Μόνον αν προσπαθήσουμε όλοι μαζί, συντονσμένα,
ενεργοποιώντας κάθε επαφή που διαθέτουμε, μπορούμε να κάνουμε τη φωνή της
λογικής να ακουστεί.

Καλή σας μέρα.

 On Sun, 2 Dec 2012 19:06:36 +0200,
Yannis Kaskamanidis

wrote:
> Γεια σου Κωστή
>
> Το Υπουργείο Παιδείας για
μια ακόμη φορά ετοιμάζεται να ενισχύσει την αγορά, πηγαίνοντας για ψώνια.
Δες

http://newsedu.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=3638:2012-11-30-15-19-45&catid=68:newspapers&Itemid=123

*Επειδή _η ιστορία είναι γνωστή, όπως επίσης και τα αποτελέσματά της,_
προτείνω να δημιουργηθεί μια ομάδα από ΕΛΛΑΚίτες η οποία θα αναλάβει να

πείσει για υιοθέτηση ΕΛΛΑΚ σε αυτούς τους υπολογιστές. Και δεν αναφέρομαι
σε dual boot καταστάσεις όπως αυτές του 2008. Βέβαια, στα πλαίσια αυτής

της ομάδας προτίθεμαι να δραστηριοποιηθώ και να ασκήσω πίεση όπου και όπως
μπορώ.
> Απευθύνομαι σε σένα γιατί εκεί έχετε την εμπειρία από το Δήμο
Πυλαίας, είστε πολλοί, οπότε νομίζω ότι ο GreekLug μπορεί να πρωτοστατήσει
σε μια