Oxi αμεσα δεν υπαρχει συγκριση αναμεσα στις εταιρειες. Και τουλαχιστον στο
αρθρο μου, σε καμια περιπτωση δεν συγκρινω τις εταιρειες.
Και ναι ενταξει συμφωνω, ας νερωσουμε το κρασι μας για καποια, μα αναφερω
και αυτο αλλωστε αναγραφεται κατα κορον παντου, πως το θεμα ειναι η τακτικη.
Πως δεν ειναι αμεσα αντιληπτο η ορατο απο τον χρηστη.
Πως δεν ξερει μπαινοντας στο dash & κανοντας αναζητηση πως συν των αλλων
καποια απο τα δεδομενα του πανε και στην Amazon.
Και η Amazon δεν ειναι καποιος αγγελος. Το αντιθετο μαλλον.

Καποιοι προχωρουν και πιο περα, αν εχετε διαβασει, σχετικα με τα προσωπικα
δεδομενα αναζητησης του dash.
Αλλοι ακομα μιλανε για συνεργασιες των εταιρειων (Canonical & Amazon στην
περιπτωση μας) σε αυτα τα δεδομενα, ωστε να ειναι πιο επακριβως στοχευμενα.
Αλλοι παλι ξεθαψαν με αφορμη αυτο, το θεμα συνεργασιας Canonical & Google.

Εν κατακλειδι, πιστευω πως σε καποιο σημειο εχει δικο ο Σταλλμαν. Αλλωστε
μην ξεχναμε πως η μαχη με τα εσοδα του Amazon εχει ξεκινησει νωριτερα απο
την Canonical με το Banshee.
Τωρα το γιατι στα τοσα χρονια και με αυτες τις προδιαγραφες δεν εχουμε δει
καποιο αξιπρεπες GNU distro και ποσο μαλλον με τα εσοδα του FSFS το αγνοω,
οπως αναφερω & στο αρθρο.

-Οπως συγκεκριμενα ανφερεται:

Και για να λέμε τώρα και του στραβού το δίκαιο, εμείς οι Linux-αδες,
> [...]
> Μην ξεχνάμε όμως πως στην ουσία έτυχε και ήταν η Canonical. Αυτό επειδή
> πάτησε σε δρόμο που είχαν χαράξει άλλοι, έχοντας ήδη δημιουργήσει ένα
> υπόβαθρο και μια έτοιμη υποδομή, ώστε να σταθεί το Ubuntu (και όπου άλλοι:
> Slackware, Debian, Suse, Mandrakes, κλπ).
> Θα συμφωνήσω επίσης πως οι καθαρές GNU διανομές που προτείνει το FSF (με
> μια μικρή εξαίρεση το
> NewSense<http://osarena.net/distros-roms/gnewsense-i-anichti-dianomi-free-as-in-freedom.html>),
> είναι δύστροπες (ως απογοητευτικές κάποιες φορές) και θέλουν συγκεκριμενο

Και επισης:

Να το πούμε πιο απλά και στα δια ημάς; Η Canonical, δεν νοιάζεται (αυτή την
> [...]
> και πέρα την περαιτέρω εξάπλωση της.
> Και κανείς δεν αμφιβάλει πως οι κινησεις της Canonical με το Ubuntu, όχι
> απλά λένε, μα φωνάζουν ολοφάνερα:
>
> Φέρτε λεφτά τώρα....
>
> Και λογικό αυτό, έτσι; Εταιρεία είναι, στο φινάλε δεν σου πουλάει το
> τελικό της προϊον για το οποίο ξόδεψε εργατοώρες και χρήματα, μα προσπαθεί
> μέσω αυτού, να αποκομίσει κέρδη, με τρίτα προϊόντα.
> Για παράδειγμα, αν καποιος μέσω του dash του Unity, μεταβεί στο Amazon και
> κάνει αγορά η Canonical, θα πάρει τα ποσοστά της.
> Το ίδιο και με το Steam, η άλλα δικά της προϊόντα (Ubuntu Music Store,

Απο την αλλη προσωπικα εχω τονισει σε αλλα αρθρα κατ' επαναληψη τις σωστες
κινησεις της Canonical, μα και τα φαυλ της.
Ποιος ξεχναει το τραγγελαφικο με το system tray στο 11.10, ετσι επειδη απλα
δεν εδωσαν σημασια στην κοινοτητα.
Δειτε τα σχετικα βιντει απο το τοτε UDS, ειναι σαφη σε αυτο το θεμα και
εκεινη την εποχη υπηρξαν πολλες αντιδρασεις αν θυμομαστε.

Αντιρρηση δεν ειχε κανεις μας, με το συστημα της Canonical για επιβεβαιωση
της εγκαταστασης, μα θεωρω πως αυτο με το lens ειναι κατι διαφορετικο.
και υποθετω πως πρεπει να ηταν και απαιτηση της Amazon.

Στις 13 Δεκεμβρίου 2012 7:33 μ.μ., ο χρήστης Simos Xenitellis <
simos.li...@googlemail.com> έγραψε:

> [...]
> παρέχουν μόνο με Windows. Η τεχνική είναι, αν επιλέγουν μόνο Windows,
> τότε θα έχουν εκπτώσεις στην άδεια OEM. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μη
> λειτουργεί η ελεύθερη αγορά για τους υπολογιστές, μιας και το μόνο
> λειτουργικό που είναι διαθέσιμο είναι Windows.
>
> Και γυρίζουμε πίσω στο αρχικό θέμα με το Ubuntu 12.10, και το Dash:
> 1. Υπάρχει καν δυνατότητα σύγκρισης της Canonical με τα Apple/Microsoft;
> 2. Έχουμε κάποιο ελληνικό επιχειρηματικό μοντέλο που θα μπορούσαμε να
> εξάγουμε στο εξωτερικό και να χρηματοδοτήσει τα έργα ελεύθερου

This message was sent from my electric refrigerator
*Web site: http://osarena.net
GooglePlus: https://plus.google.com/109137760259951398225/posts*