Να προσθέσω ότι δύο από τα παιχνίδια που διατίθενται στην προσφορά για
Linux είναι από ελληνικό software house στη Θεσσαλονίκη,
http://store.steampowered.com/search/?developer=Total%20Eclipse
Λόγω προσφοράς, είναι σε μισή τιμή μέχρι την Πέμπτη, 21 Φεβ 2013.

Η σελίδα της εταιρίας, http://www.totaleclipsegames.com/en/contact/
Βλέπω ότι υπάρχει και ενότητα με τίτλο «Career opportunities», και
μόλις πρόσφατα υπάρχει αγγελία για θέση για Game developer
(προγραμματιστή), με έδρα τη Θεσσαλονίκη.

Σίμος