2013/2/20 Johny Stilianakos <stilia.jo...@gmail.com>:
> Φίλοι μου μόλις προσπάθησα να βάλω ubunt t 12.04 στο ανώτερο.. και δεν
> τρέχουν άψογα.. τα hotkeys δεν δουλεύουν. Όταν το βάζω σε αναμονή και
> επιστρέφω η οθόνη έχει κάτι περίεργα χπχκατακαη δεν επιστρέφει.. κανένας
> καμία ιδέα?

Είναι ένας από τους υπολογιστές με εκείνη την κάρτα γραφικών της Intel
που προέρχεται από τρίτη εταιρία, την PowerVR SGX 545. Πρόκειται για
την πλατφόρμα Cedar Trail της Intel.

Είχαμε πρόσφατα συζήτηση στη λίστα και στο φόρουμ για αυτό το θέμα,
οπότε ανέτρεξε εκεί για τη λύση. Θέλει κάποια διαδικασία διότι η
διαθεσιμότητα του οδηγού για την κάρτα γραφικών είναι πολύ νέα.
Δε θυμάμαι τη λύση που δόθηκε· νομίζω ότι η πρόταση ήταν να
χρησιμοποιηθεί το Ubuntu 12.10 ώστε να έχει πιο πρόσφατους οδηγούς για
την κάρτα γραφικών.

Σίμος