Φιλλιπε, προσωπικα δεν παρεθεσα κανενα link εδω.
Απο εκει και περα, ο καθενας εχει την δικη του ιστορια και χωρις να υπραχει
ιδιαιτερος λογος, σου αναφερω πως το Ubuntu το στηριζω, με αναφορε bugs και
συμμετοχη, τοτε, στην πρωτη αγγλοφωνη κοινοτητα απο την εκδοση 5.04. Πιο
πριν ειχα την δικη μου οιστρια σε αλλες κοινοτητες και με κυριο λογο σε
αυτην του τοτε SUSE και μετεπειτα σε Mandrakes, PCLinuxOS.

Επι του αρθρου:
Ειναι σαφες πως αναφερεται σε πιο νεους χρηστες και τους παρακινει να
παραμεινουν σε κατι ιδιο μεν, μα πιο σταθερο (12.04),  αντι να πανε στο
`13.04.
Και μονο το γεγονος πως εχω δοκιμαστικες εκοσεις, καταμαρτυρει πως
νοιαζομαι και συμβαλλω.
Θεωρω αδικο να κρινεται μια Linux διανομη και εν' γενει το ιδιο το Linux,
απο αστοχιες και λαθεμενες κινησεις μιας εταιρειας.
Και κακα τα ψεματα, εμεις οι λιγο πιο παλιοι γμνωριζουμε πως στην πραξη,
ολες αυτες οι ενδιαμεσες εκδοσεις ειναι beta και απυθυνινται σε ενα
συγκεκριμενο ποσοστο απο εμας που εχουμε την καψα.
ΟΧΙ ομως στον Γιωργακη και την Μαιρουλα που χθες περασανε στο Ubuntu.
Πληροφοριακα να σου πω, οτι αυτη την στιγμη εχω μπροστα μου laptop φιλου,
εμπειρου χρητη σε θεματα IP και πολυ power Windows user, οπου προσπαθω να
του συμμαζεψω το Ubuntu που περασε σε ενα laptop του.
Τελικα, κατεβαζω το Mint να του περασω αυτο. Θελω εναν ευχαριστημενο χρηστη
που θα διαφημισει το Linux, παρα εναν απογοητευμενο που θα το δυσφημει.

Επειδη ειχχα παει στο uds στην ρουμανια προπερσυ, αυτα που ειδα, δεν μου
αρεσα. Κανε μια αναζητηση για τα τελευταια uds στις ΗΠΑ και αυτο που
αναφερω και θα δεις την αποψη της κοινοτητας.
ειναι γεγονος πως μια μεγαλη ομαδα ανθρωπων που ηταν στυλοβατες στην αρχη
αποχωρησε και πλεον εχουν ερθει αλλοι οι οποιοι σαφως και συμβαλλουν, καθως
κατι τετοιο ισως οφελει επαγγελματικα και τους ιδιους (θεμιτο).
Αν δε, το ψαξεις, θα δεις πως γινεται σε καποια σημεια χειραγωγηση (οχι
χειραφετηση) και ασκοπο, ανουσιο marketing (wow, the nwe razy purple salad
wallpaper, wow thw new shiny circles button, κλπ).
Μιλαω ανα καιρους με αρκετους developers και κυριως με τα παιδια της
κοινοτητας που φτιαχνουν τις Ubuntu toutch core apps. Υπαρχει απαγοητευση
και αυτος ειναι και ενας απο ους λογους που καθυστερουν.
Μην ψεχναμε πως το Ubuntu δεν θα υπηρχε αν δεν ηταν η κοινοτητα, οπως και
ουτε η Canonical.
Θα σου προτεινα δε, να μετεχεις στην επισιμη mailing list, οπου θα
εξακριβωσεις αμεσα, πως το Ubuntu πλεον και η αναπτυξη του, ειναι καθαρα
και μονο Μαρκο-centeric.

Και εν κατακλειδι, το αρθρο προεκυψε, απο την καθημερινη μου τριβη,
επικοινωνια και αλληλεπιδραση με καθημερινιυς χρηστες.
Αυτος και ο λογος που εμμενω στο 12.04. Μαλιστα σε μια κατ' ιδιαν
επικοινωνια με καποιον ανγνωστη, του προτειναι υποβαθμιση απο την 12.10 σε
12.04, αντι να παει σε 13.04.
Προσωπικα, αρνουμαι να βαλω ενδιαμεσες εκδοσεις, τοσο στα πισι στην δουλεια
μου, οσο και αλλου.
Παντα προτεινα και θα συνεχισω τις LTS η μια εκδοση του Mint.

Στις 19 Απριλίου 2013 - 11:42 π.μ., ο χρήστης Filippos Kolyvas <
fkoly...@gmail.com> έγραψε: