Κοίταξε, όπως ανέφερε και ο Κωνσταντίνος στο ακριβώς προηγούμενο μήνυμα,
όλοι κατά καιρούς έχουμε υπάρξει υπερβολικοί. ή έχει τύχει να
χρησιμοποιήσουμε τη λάθος έκφραση εν τη ρύμη του λόγου.

Ως εκ τούτου, μια απάντηση του τύπου «ήθελα και τη δική σας άποψη επί του
άρθρου, αλλά έγραψα το μήνυμα βιαστικά και παρεξηγήθηκαν οι προθέσεις μου»,
θα ήταν απολύτως αποδεκτή.

Αν υπονοείς όμως πως ο κάθε αρχάριος που βλέπει Linux για πρώτη φορά και θα
τον δυσκολέψει το 13.04 ενώ το 12.04 θα του φανεί παιχνίδι συχνάζει στις
mailing list του ubuntu-gr αντί να δει το ελληνικό φόρουμ ή το osarena ή το
Linux inside και πως εσύ ήρθες ως από μηχανής θεός για να τον
προειδοποιήσεις, τότε ή χοντραίνεις το trolling επίτηδες, ή δεν έχεις
καταλάβει ακόμη που απευθύνεσαι.

Και όπως λένε. το μεν σφάλλειν ανθρώπινον, το δε εμμένειν.... ξέρεις!

Στις 19 Απριλίου 2013 - 1:38 μ.μ., ο χρήστης Klearchos-Angelos Gkountras <
kleag...@gmail.com> έγραψε: