Δεν είναι κάτι ανησυχητικό. Αν σε ενοχλούν αυτά τα μηνύματα μπορείς να τα
απενεργοποιήσεις πηγαίνοντας Ρυθμίσεις Συστήματος --> Ιδιωτικότητα -->
Διαγνωστικά. Εκεί κάνεις κλικ στο "Ξεκλείδωμα", δίνεις τον κωδικό σου και
ξε-τικάρεις την επιλογή για αποστολή σφαλμάτων στην Canonical. Μετά από
επανεκκίνηση δεν θα σου βγάζεις μηνύματα σφαλμάτων.

Salih Emin

About Me: http://about.me/salihemin
Blog: http://cerebrux.net <http://about.me/salihemin>