Τρολλάρεις ή μου φαίνεται ; Αν έχεις να γράψεις καμιά απάντηση της προκοπής
γράψε την. Απαντήσεις του στύλ "Βάλε Windows" ή "Θα χάσεις 20 ώρες από την
ζωή σου" δεν είναι απαντήσεις σε πρόβλημα χρήστη.
Αν θέλεις να τρολλάρεις υπάρχουν άλλες λίστες, όχι εδώ σε παρακαλώ.

Εμμανουέλα, μπορείς άνετα να αγνοήσεις όσα γράφει ο Klearchos, προχώρα
κανονικά και ότι πρόβλημα αντιμετωπίσεις κάνε ποστ εδώ ή άνοιξε θέμα στο
φόρουμ.

Ωστόσο είναι αλήθεια πως δεν τρέχουν όλα τα παιχνίδια των Windows σε Wine ή
PlayOnLinux. Οι developers κάνουν ότι μπορούν, αλλά έχε υπόψιν σου πως Wine
-- PlayOnLinux είναι emulators που προσπαθούν (όχι πάντα επιτυχημένα) να
εξομοιώσουν την λειτουργία Windows σε Linux.
Υπάρχει και σχετικό forum (αγγλικά) και database (βασισμένη σε rating
χρηστών) για το ποια παιχνίδια παίζουν καλά και ποια όχι
π.χ για το FM κοίτα εδώ:
http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=version&iId=24740

Στις 24 Μαΐου 2013 - 3:57 μ.μ., ο χρήστης Klearchos-Angelos Gkountras <
kleag...@gmail.com> έγραψε: