Date: Mon, 27 May 2013 02:13:13 +0300
Subject: Re: Προβλήματα με την επανεκκίνηση μετά τα updates
From: nick-athen...@ubuntu.com
To: green_fou...@hotmail.com
CC: ubuntu-gr@lists.ubuntu.com

Στις 26 Μαΐου 2013 - 9:28 μ.μ., ο χρήστης Klearchos-Angelos Gkountras
<kleag...@gmail.com> έγραψε:

η εκδοση του football manager  2014 θα ειναι διαθεσιμη και για linkux

http://www.omgubuntu.co.uk/2013/05/football-manager-2014-linux-release

Τυχερή είσαι τελικά Εμανουέλλα. Αφού θα διατεθεί για Steam, πλέον θα είναι
native σε Linux-Ubuntu. Δεν χρειάζονται ούτε wine ούτε PlayOnLinux, ούτε
αλχημείες.

Άντε να δούμε και άλλους μεγάλους τίτλους παιχνιδιών να εισέρχονται στο
Linux-Ubuntu. Thanks to steam (όπως γράφει και στο άρθρο).

Υπομονή κάνε μόνο μέχρι να βγεί το Official Release.