> Πάντως το επιβεβαιώνω ξανά (έχω κάνει πολλές δοκιμές από αυτά που διάβασα)
> ότι το 12.04.2 σε UEFI boot δεν δίνει την επιλογή OEM Installation. Τη
> δίνει μόνο σε legacy mode.
> Tο 13.04 έχει την επιλογή OEM Installation και σε UEFI mode.
>

> --
> *Giorgos*

Καλά έκανες και το ανέφερες. Αν δεν πάρεις απάντηση στο AskUbuntu, ίσως να
άνοιγες ένα bug στο Launchpad, μπας και συμπεριληφθεί στην 12.04.3 που
βγαίνει τον Αύγουστο. Ειδικά οι LTS εκδόσεις θα πρέπει να έχουν επιλογή για
OEM installation.
Θα βοηθήσουμε κι εκεί. Δες και αυτόν τον οδηγό
https://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=9&t=26725#p283920 για το πως
ανοίγουμε bugs στο Launchpad.