Στις 30 Μαΐου 2013 - 12:46 μ.μ., ο χρήστης Giorgos Theofanous <
gtheofan...@gmail.com> έγραψε:

Το error που δίνει όταν τρέξω "ubuntu-bug ubiquity" (σε live) είναι:

> *Problem in ubiquity
> *
> *The problem cannot be reported:
> *
> * This is not an official Ubuntu package. Please remove any third party
> package and try again.*
>
> --
> *Giorgos*

Περίεργο. Το πακέτο είναι το ubiquity απ' ότι ξέρω. Έχουν αναφερθεί αρκετά
bugs γι' αυτό το πακέτο.  https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/ubiquity
Επίσης αν κοιτάξεις κι εδώ =>https://wiki.ubuntu.com/Ubiquity , έχει
αναφορά και για OEMs. Οπότε αυτό πρέπει να είναι το πακέτο.
Για δοκίμασε (από live πάντα) και debian-installer

    ubuntu-bug debian-installer

και αν το δεχτεί θα το αλλάξουν οι developers σε ubiquity αν χρειάζεται.
Αν δεν πετύχει ούτε αυτό, τότε μπορείς να αναφέρεις απευθείας (offline) bug
σε αυτή την διεύθυνση.
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+filebug/?no-redirect (θα πρέπει να
συμπληρώσεις το πακέτο χειροκίντητα).

Θα την έκανα εγώ την διαδικασία, αλλά ίσως σου ζητήσουν logs από το
μηχάνημα σου (που εγώ φυσικά δεν μπορώ αν δώσω).

Αν και αυτό δεν συστήνεται (η offline αναφορά μέσω της παραπάνω διεύθυνσης
, διότι θα στερείσαι σημαντικών logs αρχείων. Μπορείς να γράψεις όμως τι
συμβαίνει και να μαρκάρεις το bug με το prefix [Whishlist] και οι
developers πιθανών να αλλάξουν το importance σε whislist (εσύ δεν μπορείς).
Δηλαδή whislist για την 12.04.3 (που θα βγει).
Παράδειγμα τίτλου: [Whislist] No OEM installation choice in Ubuntu 12.04.2
(alternate iso also).
Μπορείς να δώσεις και τον ήδη υπάρχων σύνδεσμο στο AskUbuntu. Απλά στο
Launchpad ίσως το δει κάποιος developer και ενδιαφερθούν.
Η επόμενη κίνηση αν θέλεις να ψαχτείς περισσότερο είναι κάποιο κανάλι στο
irc. Υπάρχει κανάλι #ubuntu-ubiquity (αν δεν κάνω λάθος) . Στον freenode
φυσικά.