Καλησπέρα,

Τα λογισμικά εξελίσσονται ραγδαία και ενσωματώνουν νέες τεχνολογίες και
δυνατότητες. Σκεφτείτε λίγο τι μπορούσαμε να κάνουμε με ένα browser πριν 4
χρόνια και τι μπορούμε να κάνουμε σήμερα. Με άλλα λόγια ο browser εν έτη
2013 δεν είναι απλά για να φορτώνει html σελίδες. Κάνει πολλά περισσότερα
και αυτό απαιτεί πόρους του συστήματος. Ευτυχώς, η διαχείριση μνήμης στο
Linux είναι σε εξαιρετικό επίπεδο και τα λογισμικά χρησιμοποιούν όλη την
μνήμη RAM με βάση τις προτεραιότητες που θέτει το Linux Kernel.

Δυστυχώς η εξέλιξη των browser δεν συνοδεύεται και από αντίστοιχη εξέλιξη
των υπολογιστών μας. Οι περισσότεροι έχουμε υπολογιστές 5ετίας και πάνω
χωρίς καμία αλλαγή των υποσυστημάτων του. Ενώ το λογισμικό εξελίσσεται,
αυτά τρέχουν σε παλιάς γενειάς hardware.

Με άλλα λόγια τα πράγματα θα "χειροτερέψουν" για εμάς... τα λογισμικά δεν
θα μείνουν στάσιμα... να μας περιμένουν :)

On Fri, May 31, 2013 at 8:18 AM, nikos panagogiannopoulos <niko...@gmail.com

Salih Emin

About Me: http://about.me/salihemin
Blog: http://cerebrux.net <http://about.me/salihemin>