On Fri, May 31, 2013 at 8:18 AM, nikos panagogiannopoulos <niko...@gmail.com
> wrote:

> νομίζω ότι οι μπρόουζερ κρατάνε τσάμπα μνήμη,την οποία μπορούν να
> χρησημοποιήσουν αλλού

Στις 1 Ιουνίου 2013 - 1:28 π.μ., ο χρήστης Simos Xenitellis <
simos.li...@googlemail.com> έγραψε:

> [...]
> μνήμη που έχει πρόσβαση το συγκεκριμένο νήμα/διεργασία, ακόμα και τη μνήμη
> που είναι διαμοιραζόμενη μεταξύ των άλλων νημάτων/διεργασιών.
> Για παράδειγμα, ο κώδικας του chromium διαμοιράζεται μεταξύ κάθε
> νήματος/διεργασίας, οπότε θέλει άλλο εργαλείο που να επιτρέψει τη σωστή
> ανάλυση. Ακόμα, οι δυναμικές βιβλιοθήκες συστήματος διαμοιράζονται.
> Για να δεις πρακτικά, εντόπισε το process ID (ταυτότητα διεργασίας) μιας
> διεργασίας και τρέξε
>
> pmap 5783                (αυτό σε μένα είναι η ταυτότητα διεργασίας για μια

Έτσι όπως τα λέει ο Σίμος παραπάνω είναι τα πράγματα. Γενικά στο Linux
πρέπει να έχεις κάποιες έξτρα γνώσεις αν θέλεις να κάνεις ανάλυση χρήσης
μνήμης μιας εφαρμογής.

Το pmap είναι καλό εργαλείο για τέτοια δουλειά , ωστόσο πρέπει να μάθεις
πως να το χρησιμοποιείς και τις επεξηγήσεις των αποτελεσμάτων.

π.χ τρέξε

    sudo pmap -x <αριθμός>

όπου <αριθμός>  είναι το PID της εφαρμογής που θέλεις να αναλύσει.

Η χρήση μνήμης που βλέπεις είτε στο γραφικό περιβάλλον , είτε στην top ,
είτε στην ps μπορεί να χαρακτηριστεί ως πλασματική (αν και με την ps aux θα
δεις και την VSZ (virtual memory))

Στις 31 Μαΐου 2013 - 12:12 μ.μ., ο χρήστης Salih EMIN <cerebrux...@gmail.com
> έγραψε:

> Οι περισσότεροι έχουμε υπολογιστές 5ετίας και πάνω
> χωρίς καμία αλλαγή των υποσυστημάτων του. Ενώ το λογισμικό εξελίσσεται,
> αυτά τρέχουν σε παλιάς γενειάς hardware.
>
> Με άλλα λόγια τα πράγματα θα "χειροτερέψουν" για εμάς... τα λογισμικά δεν
> θα μείνουν στάσιμα... να μας περιμένουν :)

Και στο παραπάνω συμφωνώ. !

Α... και ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ σε όλους.. καλό καλοκαίρι να έχουμε !