Ευχαριστώ για την απάντηση. Δυσκολεύομαι όμως να την εφαρμόσω.

Άνοιξα το nautilus και πήγα με δεξί κλικ να μετονομάσω το My Book σε MyBook ή
My_Book, αλλά η μετονομασία ήταν αχνή (δεν μπορούσε να επιλεγεί). Έτσι άνοιξα
το nautilus μέσα από το τερματικό σαν superuser με sudo nautilus. Πράγματι η
μετονομασία δεν ήταν αχνή. Όταν προχώρησα σε μετονομασία είτε σε MyBook ή
My_Book έπαιρνα το ακόλουθο μήνυμα:

Αδύνατη η μετονομασία του στοιχείου.
Συγνώμη, αδυναμία μετονομασίας του "My Book" σε "My_Book": Σφάλμα μετονομασίας
αρχείου: Συσκευή ή πόροι είναι απασχολημένοι

Η μόνη επιλογή που είχα ήταν το πλήκτρο «Εντάξει».

Πως μπορώ να αλλάξω το όνομα; Αν είναι μέσα από το τερματικό, παρακαλώ δώσε την
πλήρη εντολή (μαζί με τις διαδρομές) για να μην μπερδευτώ.

Φιλικά

Κώστας Οικονόμου

Στις 10:52 μ.μ. Δευτέρα, 7 Απριλίου 2014, ο/η Salih Emin
<cerebrux...@gmail.com> έγραψε:

Δοκίμασε λίγο να αλλάξεις το όνομα του Δισκου απο My Book σε MyBook ή My_Book
για να δεις μήπως το κενό είναι που προκαλεί το πρόβλημα
status: WARNING
Destination directory: /media/kostas/My Book/Ubuntu_backup/kostas/

Αγαπητοί φίλοι,

>Θέλω να βάλω το luckybackup να κάνει αντίγραφο ασφάλειας σε εξωτερικό σκληρό
>δίσκο.

>να ορίσω νέο task. Στο πλαίσιο διαλόγου που παρουσιάζεται δίνω τον τίτλο του
>task, επιλέγω τον φάκελο προς αντιγραφή (στο ένα task έβαλα τον προσωπικό
>φάκελο «kostas»), και στη συνέχεια επιλέγω τον φάκελο όπου θα γίνει το backup,
>στην προκειμένη περίπτωση είναι ένας εξωτερικός δίσκος με φορματ NTFS έχοντας
>κλείσω το παράθυρο διαλόγου, πατάω και το πλήκτρο του ελέγχου των εντολών
>(validation), όπου μου βγάζει την εντολή
> και μου λέει ότι δεν φαίνεται κάποιο πρόβλημα.

> [...]

Salih Emin

About Me: http://about.me/salihemin
Blog: http://cerebrux.net