Επίσης ο qemu/kvm/libvirt είναι από τα επίσημα repos ή από κάποιο ppa?

Στη 14.04 π.χ., βλέπω ότι έχω 2 instances αυτή τη στιγμή του dnsmasq
(μία από το NetworkManager και μία από τη libvirt που δεν τη χρησιμοποιώ
απλά είναι εγκατεστημένη) αλλά δεν έχω κάποιο conflict ή πρόβλημα με
το resolving γιατί αυτά τα 2 instances έχουν διαφορετικά configurations
(ακούν σε διαφορετικά δίκτυα).

Χαιρετισμούς,
Παντελής