>  Παλιότερα είχα χρησιμοποιήσει το
> dns-masq για dns-caching στο μηχάνημα αλλά μου είχε δημιουργήσει
> πρόβλημα (και σπάω το κεφάλι μου να θυμηθώ τι αλλά δεν μπορώ) και το
> είχα βγάλει.

Αυτό είναι που σου δημιουργεί τα προβλήματα κατά 99.9% και όχι ο
NetworkManager (ο οποίος δε φαίνεται να χρησιμοποιεί dnsmasq εδώ)
ή το dnsmasq της libvirt.

> Αν βοηθάει κάπου, έχω εγκατεστημένο και το Virtualbox και τον VMWare
> Player στο ίδιο μηχάνημα.
>
> Επίσης, παραθέτω τα 2 processes που τρέχουν μετά το boot
> dnsmasq   1253     1  0 18:37 ?        00:00:00 /usr/sbin/dnsmasq.real
> -x /var/run/dnsmasq/dnsmasq.pid -u dnsmasq -r
> /var/run/dnsmasq/resolv.conf -7
> /etc/dnsmasq.d,.dpkg-dist,.dpkg-old,.dpkg-new

Εδώ νομίζω είναι το πρόβλημα.

Πιστεύω ότι έχεις εγκατεστημένο και το πακέτο dnsmasq και όχι μόνο
τα dnsmasq-base και dnsmasq-utils. Mπορείς να το δεις αυτό
με
dpkg -l dnsmasq
apt-show-versions dnsmasq

Αν είναι έτσι, τότε θα πρότεινα να το απεγκαταστήσεις με

apt-get remove --purge dnsmasq

(αυτό θα σβήσει απλά τα configuration files από το /etc/dnsmasq.d
 δε θα πειράξει το εκτελέσιμο dnsmasq που χρησιμοποιεί η libvirt)

Μετά από reboot θα πρέπει να έχεις μόνο ένα dnsmasq process,
αυτό της libvirt που δεν πειράζει τίποτα.

Δοκίμασε και αν δε δουλέψει αυτό πες να σου πω άλλες πιθανές
λύσεις.

Χαιρετισμούς,
Παντελής